شناسهٔ خبر: 44179213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازدید استاندار خراسان‌ جنوبی از پروژه‌های دانشگاه بیرجند

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی روز جمعه از پروژه‌های دانشگاه بیرجند بازدید و در نشست جمع‌بندی برای راهکارهای شتاب بخشی به روند اجرای آنها شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

این بازدید حمید ملانوری با هدف رصد میدانی وضعیت موجود دانشگاه و اطلاع از روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در دست اقدام انجام شد و رییس دانشگاه بیرجند و جمعی از مدیران ستادی وی را همراهی کردند.

فاز ۲ ساختمان آزمایشگاه دانشکده مهندسی، تکمیل سوله ورزشی پردیس شوکت آباد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و خوابگاه بنیاد ۱۵ خرداد از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه بیرجند است که بازدید شد.

بازدید از عمارت و باغ امیریه در امیرآباد و برگزاری نشست جمع‌بندی و پیش بینی برای راهکارهای شتاب بخشی به روند اجرای پروژه‌ها از دیگر برنامه‌های بازدید امروز استاندار بود.

رییس دانشگاه بیرجند در این بازدید به ارائه گزارشی در مورد وضعیت آموزش عالی استان پرداخت و سپس درباره مسائل جاری دانشگاه بیرجند بحث و گفت و گو شد.

حدود ۱۲ هزار دانشجو در دانشگاه بیرجند و دانشگاه‌های اقماری آن تحصیل می‌کنند و ۳۵۲ عضو هیات علمی در این دانشگاه حضور و فعالیت دارند.

این دانشگاه جزو دانشگاه‌های سطح ۲ کشور با ۶ دانشکده و ۲۰۰ رشته در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دایر است که نقش تاثیرگذاری در جذب دانشجو در منطقه شرق کشور و ماندگاری جمعیت دارد.

نظر شما