شناسهٔ خبر: 44178541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایجاد اتوماسیون اداری در دستور کار مجلس

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: از آقای قالیباف درخواست کردم سامانه خودکارسازی اداری (خودکارسازی اداری) برای نمایندگان طراحی شود تا آنان بهتر بتوانند به امور مردم رسیدگی کنند.

صاحب‌خبر -

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: از آقای قالیباف درخواست کردم سامانه خودکارسازی اداری (اتوماسیون اداری) برای نمایندگان طراحی شود تا آنان بهتر بتوانند به امور مردم رسیدگی کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی افزود: در نامه به رئیس مجلس شورای اسلامی این نکته را یادآوری کردم که باوجودتاکیدفراوان در دولت الکترونیک، نمایندگان مجلس فاقد خودکارسازی اداری در دفاتر نمایندگی خود هستند و ارجاعات به کارمندان و مشاورانشان به‌صورت کاغذی انجام می‌دهند.

دبیر هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از موافقت آقای قالیباف با این درخواست و تحقق مرحله نخست اجرای خودکارسازی اداری در مجلس تا ۱۰ آذرخبرداد.

 وی اظهار داشت: خودکارسازی اداری نمایندگان ویژگی ارسال نامه‌های الکترونیکی، احراز هویت از طریق سیم‌کارت، امکان ارجاع نامه‌های مردم به زیرمجموعه کارکنان و مشاوران، امکان ارجاع نامه‌های مردم به دستگاه‌های اجرایی، امکان مشارکت مردم در استفاده از اختیارات قانونی نماینده هم چون تذکر و سؤال و امکان ارسال بلافاصله نامه‌ها به نرم‌افزار را خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ع۱۰

نظر شما