شناسهٔ خبر: 44178531 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

عملیات نجات برای 168 خودروی گرفتار در برف در جاده های کردستان

حوادث رکنا: 168 خودروی گرفتار برف جاده‌های کردستان رهاسازی شدند.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با کمک امدادگران مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت، ۱۶۸ خودروی گرفتار در برف محورهای مواصلاتی استان شب گذشته رهاسازی شدند.

به گزارش رکنا ،  پیام جلالی روز جمعه با بیان اینکه هشت خودروی کمک دار و آمبولانس این جمعیت شب گذشته امدادرسانی کردند، افزود: ۱۶۸ دستگاه خودرو سبک، سنگین و اتوبوس که گرفتار برف و کولاک بودند، رها شدند.

وی از امدادرسانی به ۷۲۲ نفر در شامگاه گذشته نیز خبر داد و اضافه کرد: ۶ نفر گرفتار در برف نیز در پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای استان اسکان داده شدند ضمن اینکه توزیع بیسکویت، آب معدنی، خرما و پتو نیز از جمله اقدامات این جمعیت در خدمت رسانی به در راه‌ماندگان بود.

بارش برف سنگین در جاده های کردستان / 168 خودور گرفتار شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به عملیات امدادرسانی در حوادث جوی طی شب گذشته، اظهار داشت: تمام محورهای مواصلاتی شهرستان سقز تحت تاثیر بارش برف قرار گرفته و کار امدادرسانی در این مسیرها همچنان ادامه دارد.

جلالی تاکید کرد: مردم در صورت بروز هرگونه حادثه ای می توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شوند.

جمعیت هلال احمر کردستان دارای ۱۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای است و در حوزه امداد و نجات ۱۷۹ تیم عملیاتی و ۸۷۳ نفر نیرو در تیم‌های تخصصی سازماندهی شده دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما