شناسهٔ خبر: 44177491 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مورینیو: دلم برای تماس‌های «مارادونا» بعد از شکست‌هایم تنگ شده است

تهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تاتنهام ضمن ادای احترام به اسطوره فقید فوتبال آرژانتین، گفت: دلم برای تماس‌های «دیگو مارادونا» پس از شکست‌هایم تنگ خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گل، دنیای فوتبال در این هفته در سوگ یکی از بزرگترین اسطوره‌های خود است. پس از اینکه خبر درگذشت مارادونا از آرژانتین تایید شد، تمامی فوتبال‌دوستان از سراسر جهان به وی ادای احترام کردند.

«ژوزه مورینیو» سرمربی تیم فوتبال تاتنهام و ملقب به آقای خاص نیز ضمن ادای احترام به اسطوره‌ آرژانتینی‌ها در این خصوص، اظهار داشت: اگرچه بزرگی مارادونا در فوتبال را می‌توان با یک جست و جوی ساده در اینترنت پیدا کرد اما من دلم برای مردی افسانه‌ای تنگ خواهد شد که پس از کسب یک نتیجه نا امیدکننده سریعا با من تماس می گرفت.

وی افزود: یک مارادونا وجود دارد و یک دیگو. در مورد مارادونا نیازی به صحبت نیست زیرا همه او را می‌شناسند اما دیگو متفاوت است. افرادی که دیگو را می‌شناسند، کسانی هستند که جزو دوستان صمیمی او بوده اند، کسانی که در رختکن با او حضور داشته اند، همکارانش و کسانی که این امتیاز را داشته اند که دیگو یا آن‌ها دوست باشد.

مورینیو ادامه داد: او دوست خوب من بود. تماس‌های من با او از طریق تلفن بود. البته چندین بار هم باهمدیگر ملاقات کردیم. او قلبی بسیار بزرگ داشت. این مردی است که دلم برای او تنگ می‌شود. فوتبالش را در گوگل می‌توانیم پیدا کنیم اما دیگو را نه.  

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام، تصریح کرد: دلم برای او تنگ می‌شود، من زمان‌هایی که او بعد از شکست با من تماس می گرفت را از دست داده‌ام.  او هیچوقت بعد از پیروزی هایم به من زنگ نمی‌زد. او می‌دانست که من بعد از پیروزی به تماس تلفنی احتیاج ندارم. دیگو همیشه در لحظات سخت کنار من بود و به من می‌گفت که مو، فراموش نکن که بهترین هستی.

وی در پایان، گفت: دلم برای دیگو تنگ شده است.

نظر شما