شناسهٔ خبر: 44177408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رضایی در گفتگو با مهر:

بهتر بود زمان مناسب‌تری برای لیگ کشتی تعیین می‌شد

علیرضا هنرمنش

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد معتقد است با توجه به شرایط کنونی و بحث افزایش موج شیوع کرونا، بهتر بود پیکارهای لیگ در زمان دیگری پیگیری می‌شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا رضایی با بیان اینکه کشتی‌گیران پایتخت‌نشین تیم دانشگاه آزاد بزودی برای حضور در پیکارهای دور برگشت لیگ وارد اردوی آماده‌سازی خواهند شد به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، ما باید روز ۱۶ آذرماه در دور برگشت لیگ برتر به میدان برویم. از این رو در پی مهیا کردن سالن مناسبی برای تمرینات بچه‌های تهرانی تیم هستیم. البته دانشگاه آزاد مشکلی برای تأمین سالن ندارد، ولی به هر حال به دنبال مکان مناسبی از نظر پروتکل‌های بهداشتی هستیم تا برای تمرینات و قرنطینه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بحث شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های پیرامون این موضوع باید خیلی جدی گرفته شود، و به همین دلیل شاید بهتر بود زمان مناسب‌تری برای پیگیری لیگ انتخاب می‌شد. البته ممکن است برخی بگویند که برای عدم تداخل پیکارهای لیگ با برنامه‌های تیم ملی چنین زمانی تعیین شده که در پاسخ باید گفت فعلاً اصلاً معلوم نیست مسابقات صربستان برگزار شود یا خیر.

نایب قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن در پایان ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد انصراف برخی کشورها از حضور در مسابقات جهانی صربستان بودیم که مطمئناً این تصمیم در روزهای آتی هم از سوی کشورهای دیگر نیز اتخاذ و اعلام خواهد شد. به هر حال کادر فنی تیم ملی کشتی کشورمان تصمیم گرفته به جای حضور با تیمی کامل، تنها با دو آزادکار به صربستان برود که برای این تصمیم منطقی در شرایط کنونی، حتماً دلایل و توجیه فنی خود را داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد طی روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه و پیکارهای گروه ب نیز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر برگزار خواهد شد.

همچنین طبق برنامه سازمان لیگ، قرار است مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد نیز در روز ۲۸ آذر ماه برگزار شود.

نظر شما