شناسهٔ خبر: 44177179 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجوز مسابقات لیگ برتر فوتسال تا دوشنبه صادر می‌شود

ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تا روز دوشنبه هفته آینده مجوز شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال را صادر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار بود دهم آبان ماه شروع شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و قرار شد پس از صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش رقابت‌های لیگ برتر فوتسال آغاز شود. از همین رو گفته می‌شود ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، تا روز دوشنبه هفته آینده ۱۰ آذر ماه مجوز بازی‌های لیگ برتر فوتسال را صادر خواهد کرد.

همچنین پس از صدور این مجوز، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور مهدی محمد نبی (دبیرکل فدراسیون فوتبال) داوود پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال)، توحید سیف برقی (رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال) و پریا شهریاری (معاون اجرایی دبیر کل فدراسیون فوتبال) تشکیل جلسه خواهند داد و درباره چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال تصمیم گیری می‌کنند. همچنین در این جلسه محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان هم حضور خواهد داشت و آخرین برنامه‌های تیم ملی برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا را ارائه می دهد.

پیش از این سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که مسابقات لیگ برتر ۲ هفته بعد از صادر شدن مجوز، شروع خواهد شد و آن طور که شنیده می‌شود به احتمال بسیار زیاد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از اواخر آذر ماه و به صورت متمرکز در یکی از شهر‌های هرمزگان، کیش و یا شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما