شناسهٔ خبر: 44176451 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ اروپا؛

نیس یک – اسلاویا پراگ ۳ / نماینده جمهوری چک در آستانه صعود به دور حذفی

۲ تیم فوتبال نیس و اسلاویا پراگ در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ اروپا به مصاف هم رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال نیس فرانسه و اسلاویا پراگ جمهوری چک در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود اسلاویا پراگ به پایان رسید.

بازیکنان نیس در این بازی سعی داشتند با استفاده از امتیاز میزبانی خود به پیروزی رسیده و ۳ امتیاز این دیدار را به دست آورند، به همین علت از ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند، اما بر خلاف جریان بازی "لینگر" در دقیقه ۱۴ اولین گل نماینده جمهوری چک را به ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود اسلاویا پراگ به پایان رسید.

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول، سرشار از هیجان بود. دقیقه ۶۱ "گویری" گل اول نیس را به ثمر رساند تا میزبان به ادامه بازی امیدوار باشد.

بازیکنان اسلاویا پراگ پس از پذیرش گل اول، بازی متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند و در ادامه کار ۲ گل به ثمر رساندند. دقایق ۶۴ و ۷۵ به ترتیب "اولایینکا" و "سیما" ۲ گل زدند تا این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود اسلاویا پراگ به پایان برسد.

دقیقه اول از وقت‌های اضافی نیمه دوم "بودائویی" بازیکن نیس به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

نیس با پذیرش این شکست با ۳ امتیاز در قعر جدول گروه C قرار گرفت و اسلاویا پراگ هم با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در آستانه صعود از این گروه قرار دارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما