شناسهٔ خبر: 44176300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس:

۶۰ درصد شرکت‌های حقوقی هرمزگان ممنوع المعامله هستند

لیدا رضایی

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: ۶۰ درصد شرکت های حقوقی استان هرمزگان به دلیل داشتن پرونده در اجرائیات سازمان امور مالیاتی ممنوع المعامله هستند.

صاحب‌خبر -

مهران نجاتی در حاشیه نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در هرمزگان، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت هایی که بعد از دو سال باید  تغییرات و یا تمدید شرکت را آگهی کنند  با داشتن پرونده در اجرائیات عملا از انجام تمدید و یا تغییرات بازمانده اند.

وی افزود: با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و محدودیت هایی که کرونا به وجود آورده و از طرفی وجود پرونده در اجرائیات عملا فعالیت رسمی و قانونی شرکت ها مختل شده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس بیان کرد: شرکت هایی که با این مشکل مواجه هستند به ویژه شرکت های پیمانکاری طرح های عمرانی عملا وجاهت قانونی نداشته و نمی توانند ضمانت نامه و یا دسته چک از بانک بگیرند و عملا شرکتی وجود نخواهد داشت که بتواند فعالیت کند.

نجاتی ادامه داد: هرمزگان در پرداخت مالیات همیشه پیشقدم بوده و چنین استانی با این همه ظرفیت سزاوار وجود چنین مشکلاتی نیست و امید می رود با مساعدت مسوولان مشکلاتی از این دست برطرف شود.

انتهای پیام
 

نظر شما