شناسهٔ خبر: 44176187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گتوزو: مارادونا مرد ولی تا ابد زنده خواهد بود

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی بعد از پیروزی دیشب تیمش در لیگ اروپا به دیگو مارادونا اسطوره این تیم ادای احترام کرد و گفت دیگو تا ابد زنده خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیشب در لیگ اروپا مقابل ریه‌کا از کرواسی قرار گرفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 2-0 شکست دهد. این دیدار ناپولی بیش از هر چیز تحت تاثیر درگذشت دیگو مارادونا اسطوره بزرگ باشگاه ایتالیایی بود.

 

دیدار دیشب ناپولی اولین بازی این تیم بعد از درگذشت ناگهانی اسطوره بزرگ این تیم دیگو مارادونا بود. مارادونا در شهر ناپل چهره ای بزرگ و تاریخی است و توسط مردم شهر و هواداران ناپولی عملاً پرستیده می شود. با اینکه پلیس دیروز مانع از حضور هواداران در اطراف استادیوم شد اما عده ای از هواداران خود را به اطراف استادیوم سن پائولو رسانده و یاد مارادونا را گرامی داشتند.

 

 

در شروع بازی هم لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی در کنار ورزشگاه حضور پیدا کرد و دسته گلی به مارادونا تقدیم کرد. بازیکنان ناپولی هم قبل از شروع مسابقه همگی در زمان گرم کردن با پیراهن های یک شکل با شماره دیگو مارادونا که اسم او بر پشت‌شان حک شده بود در زمین حاضر شده و یک دقیقه سکوت کردند.

 

 

در پایان بازی گنارو گتوزو سرمربی ناپولی هم در گفتگو با خبرنگاران به مارادونا ادای احترام کرد و در صحبتهای خود گفت: " دیگو مایه غرور این شهر است. این مردم بهترین فوتبالیست دنیا را دیده اند".

 

 

گتوزو در ادامه گفت: " مارادونا با پیراهن شماره 10 نماد کل مردم این شهر بود و کاری کرد ناپلی‌ها با او رویاپردازی کنند. در این شهر اسم خیلی ها دیگو است. او حتی از سن گنارو هم مهمتر است. من خاطرات بی نظیری از دیگو دارم و این شانس را داشته ام که چند باری با او غذا بخورم. دیگو مرده ولی هرگز نخواهد مرد چرا که او یک انسان استثنایی بود. او کارهای بزرگی کرده و البته اشتباهاتی هم در زندگی اش داشته ولی دیگو تا ابد زنده خواهد ماند".

 

 

نظر شما