شناسهٔ خبر: 44176126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار:

همراهی شهروندان مرکزی در طرح محدودیت‌های کرونایی قابل تقدیر است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: همراهی مردم و اصناف این استان در اجرای طرح‌ها و محدودیت‌های کرونایی قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

«بهروز اکرمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: اصناف گروه‌های ۲، ۳ و چهار این استان در بحث تعطیلی ۲ هفته، تاکنون همکاری مناسبی داشته‌اند و انتظار است این مهم همچنان ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: گروه‌های شغلی دسته یک در شهرهای استان مرکزی به‌ویژه کلانشهر اراک از گستردگی زیادی برخوردار است که این امر خود موجب برخی ترددها شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: انتظار است مردم دست به دست همدیگر دهند و برای کنترل این بیماری، تنها در شرایط ضروری از منازل خارج شوند.

اکرمی اظهار داشت: مردم در صورت امکان، خریدهای خود را به یکباره و برای چند روز انجام دهند که مجبور نباشند مدام از خانه خارج شوند و در زمان خروج از منزل همه موارد لازم بهداشتی توصیه شده را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: ویروس کرونا در کمین همه افراد و سنین مختلف است و امید است مردم این بیماری را جدی بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: محدودیت‌های کرونایی شاید مشکلاتی را برای جامعه و مردم ایجاد کند اما بنیان اجرای آن برای حفظ جان و سلامت مردم است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان، اول اسفندماه پارسال در اراک به ثبت رسید.

نظر شما