شناسهٔ خبر: 44175906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مطرح کرد

استقبال از استقرار صنایع تبدیلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب این استان در تولید محصولات کشاورزی، تاکید کرد که شهرک‌ها و نواحی صنعتی از استقرار صنایع تبدیلی استقبال و از این صنایع حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

احد فتوحی ضمن بازدید از ناحیه صنعتی انجیره مرودشت در جلسه بررسی مشکلات این ناحیه صنعتی مستقر در سیدان، شرکت و تاکید کرد که زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنایع مختلف خصوصا صنایع تبدیلی در این ناحیه صنعتی و سایر شهرکها و نواحی صنعتی فارس وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی فارس، فتوحی گفت: شهرک صنعتی انجیره در بخش سیدان مرودشت در منطقه‌ای قرارگرفته که دارای ظرفیت بی‌نظیر در حوزه صنایع تبدیلی است و انجام طرح توسعه آن برای جذب متقاضیان سرمایه گذاری ضرورت به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه در این ناحیه صنعتی شاهد استقراربرخی واحد های تولیدی برجسته استان  نظیر شیشه سکوریت، تولید تولید انواع برس و فرچه‌های صنعتی و نیز استحصال و بسته بنده قهوه و دمنوش گیاهی هستیم که در سطح کشور نیز مطرح هستند، گفت: این ناحیه صنعتی از چشم انداز بالایی برای توسعه و رونق تولید برخوردار است.

مدیرعامل  شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: در سه سال اخیر شاهد شتاب در تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی انجیره مرودشت هستیم و طرح‌های مختلفی با هدف تکمیل زیرساخت‌ها انجام شده  و این روند با اجرای سه طرح دیگر ادامه دارد.

فتوحی خاطرنشان کرد: در این مدت  طرح اصلاح شبکه توزیع آب و نیز توسعه و تکمیل زیرسازی و اسفالت خیابان‌های این ناحیه صنعتی و توسعه و تکمیل شیکه روشنایی اجرا و ۳طرح دیگر نیز در برنامه امسال قراردارد.

او با بیان اینکه ناحیه صنعتی انجیره از نواحی صنعتی روستایی انتقال یافته از جهادکشاورزی به این شرکت است گفت: اصلاح و تکمیل زیرساخت‌ها و تطبیق آن با استانداردهای شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: در ناحیه صنعتی انجیره، با ۲۷ هکتار مساحت ۳۹ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقدشده که تاکنون ۱۷ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۲۵۰نفر در مرحله فعالیت و سایر واحد های  صنعتی نیز در مرحله ساخت‌ و ساز قرار داردو روند ساخت و ساز چند طرح دیگر نیز درحال انجام است.

فتوحی با اشاره به اینکه برخی از قراردادهای  این ناحیه صنعتی منعقد شده مربوط به سال‌های قبل است و در آن هیچ ساخت و سازی انجام نشده، بر فسخ قراردادهای راکد مربوط  به سال ۹۶وقبل از آن و واگذاری این اراضی به سرمایه گذارانی که توان راه‌اندازی واحد صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار را دارند تاکید کرد و گفت: همچنین تعدادی از قراردادهایی که مربوط به قبل است تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما