شناسهٔ خبر: 44175873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم:

بصیرت افزاییِ انقلابی در جامعه از رسالت‌های مهم بسیج طلاب است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، یکی از رسالت‌های بسیار مهم بسیج طلاب را تلاش در جهت بصیرت افزاییِ انقلابی در سطح جامعه عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده ضمن بازدید از مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) و تقدیر از زحمات مدیریت، کادر علمی، کارکنان و طلاب این مدرسه اظهار داشت: در هفته بسیج قرار داریم که یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های عظیم بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و به خصوص دوران دفاع مقدس تا به امروز در صحنه‌ها و سنگر‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... است.

وی افزود: امروز ما برای برون رفت از مشکلات و معضلاتی که در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی با آن روبرو هستیم باید بیش از پیش بر روحیه و اندیشه بسیجی تکیه و تأکید کنیم، چرا که در سایه فرهنگ و تفکر بسیجی و روحیه جهادی، می‌توان به گشایش در بن بست‌ها و حل مشکلات البته به لطف و عنایت حق تعالی اُمید داشت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین گفت: یکی از کلیدی‌ترین رسالت‌های بسیج و به خصوص بسیج طلاب، تلاش همه جانبه و هدفمند در مسیر بصیرت افزایی با رویکرد انقلابی و با محوریت بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری است که در این جهت به لطف الهی با توجه به ظرفیت عظیم طلاب و روحانیون انقلابی، فعالیت‌های خوبی در بسیج طلاب استان قم شروع شده و انشاالله با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برخی از مهم‌ترین وظایف بسیج طلاب بر اساس مأموریت‌ها و شرح وظایف سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در راستای تقویت حوزه انقلابی و تحقق منویات حضرت آقا، ما از هر مدرسه علمیه و هر پایگاه بسیج طلاب بر اساس ظرفیت ها، نیازمندی‌ها و محتوا‌های در دسترس، انتظار فعالیت داریم و به آن‌ها ابلاغ برنامه خواهیم نمود.
 
انتهای پیام/

نظر شما