شناسهٔ خبر: 44175858 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سلیمی: امسال ملی‌پوشان بین چند تیم پخش شده‌اند/ حذف وزنه‌برداری از المپیک لطمه بدی به ورزش ایران می‌زند

سرمربی تیم وزنه‌برداری گهر زمین گفت: به دلیل اینکه تیم را دیر بستیم ورزشکاران مدنظرمان جذب تیم‌های دیگر شدند، اما ۳ تیم از لحاظ قدرت و کیفیت در یک سطح هستند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضورش در تیم وزنه برداری گهر زمین اظهار داشت: تیم ما امسال برای نخستین بار در لیگ وزنه‌برداری حضور پیدا می‌کند و به تازگی وارد مسابقات شده است. این باشگاه کادر مدیریتی قوی دارد؛ امیدوارم بتوانیم همه تلاش خود را کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و مسئولان این تیم برای حضور در سال‌های بعد هم راغب شوند تا حضوری مداوم در وزنه برداری داشته باشند.

وی درخصوص اینکه سالن‌های ورزشی تعطیل شده و در این شرایط تمرینات تیم به چه صورت برگزار می‌شود؟ بیان کرد: شرایط سختی است و با توجه به گسترش ویروس کرونا و بسته شدن سالن‌های ورزشی، تمرینات از راه دور انجام می‌شود و به صورت مجازی با ورزشکاران در ارتباط هستم. ان شاءالله لیگ وزنه برداری برگزار شود و اتفاقات خوبی رخ بدهد.

*نفرات مدنظرمان جذب تیم‌های دیگر شدند

سلیمی درباره عدم تیمداری بیمه رازی گفت: مسئولان این تیم دلایل خاص خود را دارند؛ اتفاقاً آن‌ها توجه ویژه‌ای به ورزشکاران داشتند، اما بنا به دلایلی دیگر راغب به تیمداری نبودند. حیف شد این اتفاق رخ داد و گرنه بیمه رازی تیم خوبی بود و مسئولان این باشگاه هم خیلی علاقمند به این رشته ورزشی بودند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری گهر زمین در خصوص اینکه توقع چه رتبه‌ای در لیگ وزنه‌برداری دارد، گفت: تیم ما دیر بسته شد و یکسری نفرات مدنظرمان بود، اما به دلیل اینکه تیم را دیر بستیم ورزشکاران مدنظرمان جذب تیم‌های دیگر شدند. تفاوت امسال با سال گذشته لیگ وزنه‌برداری این است که سال گذشته بیشترین ملی‌پوشان را جذب و از آن‌ها حمایت می‌کردیم، اما امسال ورزشکاران بین چند تیم خوب مانند تیم ما، فولاد خوزستان و ملی حفاری تقسیم شده‌اند و همین امر باعث می‌شود که رقابت سنگینی بین تیم‌ها شاهد باشیم. هر ۳ تیم وزنه‌برداری از لحاظ قدرت و کیفیت در یک سطح هستند و امیدوارم لیگ جذابی را شاهد باشیم.

*جای برخی بزرگان در شورای وزنه‌برداری خالی است 

قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک در خصوص شورای فنی وزنه‌برداری گفت: شورای وزنه‌برداری یک جلسه تشکیل داد که جلسه خوبی بوده است. امیدوارم همین شرایط ادامه یابد و تاثیر مثبتی در آینده وزنه‌برداری داشته باشد. البته جای برخی از بزرگان در این شورا خالی است که امیدوارم آن‌ها نیز به این جمع اضافه شوند.

دارنده مدال طلای المپیک درخصوص احتمال حذف وزنه‌برداری از المپیک گفت: ورزش ایران از این اتفاق لطمه بدی می‌بیند، چون از دیر باز تاکنون وزنه‌برداری جزو رشته‌های مدال‌آور برای ایران بوده است و امیدوارم هر چه زودتر موضوع تقسیم قدرت بین اعضای فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تمام شود تا آن‌ها با همدلی و یکدلی به کار خود ادامه بدهند تا این رشته ورزشی در المپیک باقی بماند، زیرا وزنه‌برداری می‌تواند کمک شایانی به ورزش ایران کند.  

انتهای پیام/

نظر شما