شناسهٔ خبر: 44175705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سلیمی: تیم وزنه برداری گهرزمین سیرجان مدعی قهرمانی است

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: مسوولان وزنه‌برداری گهر زمین سیرجان به من اعتماد کردند و من نیز تلاش خواهم کرد تا این تیم در لیگ وزنه‌برداری در شمار مدعیان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

«بهداد سلیمی» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به رونمایی از تیم جدیدش اظهار داشت: باید از مسوولان تیم گهر زمین سیرجان تشکر کنم که به من اعتماد کردند و من نیز به عنوان سرمربی بر تمرینات و مسابقات اعضای تیم نظارت دارم. این باشگاه تازه به عرصه ورزش گام گذاشته و قرار است در رشته‌هایی مانند وزنه‌برداری و فوتسال فعالیت کند.

او بابیان اینکه برای فصل جدید رقابت‌ها هجده وزنه‌بردار جذب کردیم افزود: در این تیم نفرات سرشناسی مانند کیا قدمی، محمد زارعی  و کیانوش رستمی حضور دارند و تیم ترکیبی از تجربه و جوانی است. با این راهبرد به دنبال رقابت با تیم‌های مطرح لیگ برتر این رشته هستیم.

دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین قهرمانی جهان با اشاره به احتمال قهرمانی تیم گهرزمین سیرجان تصریح کرد: تیم ما یکی از مدعیان عنوان قهرمانی است اما چون این کار دیر انجام شد در فصل جدید هیجانی خواهد بود زیرا  بهترین وزنه‌برداران بین سه تیم گوهر زمین سیرجان، فولاد خوزستان و ملی حفاری تقسیم شدند. هر تیمی اشتباهات کمتری داشته باشد و وزنه‌های کمتری را بیندازد می‌تواند قهرمان شود.

بهداد سلیمی سال گذشته با تیم بازار بزرگ در لیگ وزنه‌برداری حضور داشت و توانست در نخستین تجربه مربیگری خود عنوان قهرمانی را از آن خود کند. وی ۲ عنوان قهرمانی دسته فوق سنگین جهان و یک مدال طلای المپیک را در این دسته در کارنامه ورزشی خود دارد.

نظر شما