شناسهٔ خبر: 44175393 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاندیدای اسبق ریاست جمهوری:

هر چقدر زمان گذشت حقوق عامه صرف حقوق خاصه شد/ شعار انقلاب رضایت مردم است

وزیر اسبق وزارت پست، تلگراف و تلفن گفت: هر چقدر زمان گذشت حقوق عامه صرف حقوق خاصه شد و به جای اینکه قاعده جامعه رضایت پیدا کند، گروه ها و اشخاص امتیاز طلب رضایت پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

«محمد غرضی»، کاندیدای پیشین ریاست جمهوری، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا با بیان اینکه مردم وظیفه میهنی، اسلامی و کشوری خود را در انتخابات انجام می دهند، اظهار کرد: هر چقدر زمان گذشته (40 سال)، مدیران کشور نتوانستند رضایت کشور و مردم را به دست بیاورند.

او افزود: علت اصلی هم این است که به جای اینکه با شعارهای انقلاب همراه شوند، (شعارهای انقلاب رضایت مردم هست) با رضایت گروه ها و اشخاص امتیاز طلب کار می کنند، بنابراین غیرممکن است اینها بتوانند توفیقی در خدمت به مردم داشته باشند.

غرضی بیان کرد: هر چقدر زمان گذشت حقوق عامه صرف حقوق خاصه شد و به جای اینکه قاعده جامعه رضایت پیدا کند، گروه ها و اشخاص امتیاز طلب رضایت پیدا کردند.

او در پایان افزود: اگر شعارهای مختلف داده می شود بخاطر این هست که با این شعارها می توانند اهداف شخصیشان را دنبال کنند، مردم هم توانایی این را دارند که مطلب را تشخیص دهند. مردم خیلی خوب بلدند تا از کشور دفاع کنند و نمی خواهند، گرفتار آدم های امتیاز طلب شوند.4

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما