شناسهٔ خبر: 44175306 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترامپ: انتخاب اعضای کابینه از سوی بایدن کار درستی نیست

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از امکان پیروزی خود در انتخابات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: هنوز خیلی مانده تا انتخابات آمریکا پایان یابد، ما نباید ناامید شویم زیرا زمان به نفع ماست.

وی افزود: دستگاه‌های رأی گیری با مشکلاتی همراه بوده اند و کاری کردند که در مکان‌های متعدد رأی‌ها به سمت بایدن رفت، گویی ما در یک کشور جهان سومی به سر می‌بردیم.

ترامپ خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم درباره انتخابات ۲۰۲۴ سخن بگویم، چرا که هنوز انتخابات کنونی پایان نیافته است و هنوز هزاران رأی وجود دارد که می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

دونالد ترامپ اعلام کرد اگر مجمع نمایندگان الکترال به بایدن رأی بدهند کار اشتباهی کرده اند؛ اما در این صورت من کاخ سفید را ترک می‌کنم.

دونالد ترامپ در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: در این زمینه تصمیمی گرفته ام، اما قصد ندارم آن را در حال حاضر اعلام کنم. به نظرم انتخاب اعضای کابینه از سوی جو بایدن در حال حاضر کار درستی نیست.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به خبرنگاری که از وی درباره ادعا‌های دروغش در مورد انتخابات پرسید، حمله لفظی کرد و گفت: شما تنها یک فرد بی مقدار هستید. با من اینگونه صحبت نکنید. من رئیس جمهور آمریکا هستم. هرگز با رئیس جمهور اینگونه صحبت نکنید.

انتهای پیام/

نظر شما