شناسهٔ خبر: 44175232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی خبر داد

تمدید اعتبار تمام مجوزهای صادر شده وزارت گردشگری تا پایان سال ۹۹

سما سادات علوی مقدم

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: براساس ابلاغ معاون گردشگری وزارت متبوع، اعتبار تمام مجوزهای صادر شده این وزارت تا پایان سال ۹۹ تمدید شده است.

صاحب‌خبر -

یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس نامه معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مدیران کل استان‌ها و به استناد بند ۱۱ مصوبه چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا ابلاغی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با توجه به شیوع و گسترش بیماری کووید ۱۹ و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام مجوزهای این وزارت‌خانه تمدید شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وی اضافه کرد: به منظور صیانت از سلامت عمومی جامعه و گذار از وضعیت کنونی تشدید بیماری کرونا، با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسهیل شرایط و تسریع فرآیند بهره‌مندی فعالان گردشگری از تسهیلات بانکی، مدت زمان اعتبار کلیه مجوزهای فعالیت حوزه گردشگری صادره از سوی وزارت‌خانه متبوع اعم از پروانه بهره‌برداری، گواهینامه حرفه‌ای، کارت مدیریت و... تا پایان سال ۱۳۹۹ دارای اعتبار بوده و در صورت انقضای اعتبار، نیازمند تمدید مجدد نخواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما