شناسهٔ خبر: 44175134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 6 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه پویش «نذر سلامتی- نذر شفا» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمندی که مشکل معیشت و بیماری دارند راه اندازی شده است، گفت: در شیوع بیماری کرونا و ابتلای تعداد زیادی از هم استانی‌های عزیز به این بیماری، قطعا خانوارهایی هستند که علاوه بر مشکلات و هزینه‌های درمانی قادر به تامین مایحتاج غذایی و بهداشتی مورد نیاز خود نیستند.

وی افزود: هدف از این طرح که با همکاری این نهاد، مراکز نیکوکاری و برخی موسسات خیریه برگزار می‌شود این است که آن‌هایی که بعد از بیماری کرونا بهبود پیدا کرده و سلامتی خود را دوباره به دست آورده‌اند و نیز بقیه مردم به خاطر در امان ماندن از این بیماری نذورات خود را به همین منظور در اختیار کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری قرار دهند. 

رانندگان در روزهای پایانی هفته به فرمانداری و پلیس راه برای برگ‌ تردد مراجعه نکنند

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، هیچگونه ضرورتی برای تردد در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.

وی افزود: باتوجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته شاهد بارش باران خواهیم بود و رانندگان از ترددهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند.

12 پرونده قتل در ایلام به صلح انجامید

علی دهقانی رییس کل دادگستری ایلام گفت: ۱۲ فقره پرونده قتل طی هفت ماه سپری شده از سال جاری در این استان به صلح و سازش منجر شده است.

 وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه امسال تعداد ۲۵ هزار و ۸۵۶ فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان ارجاع شده که از این‌ میزان ۲۴ هزار و ۴۱۳ پرونده معادل ۹۴/۴ درصد آنها مختومه شده‌اند.

انتهای پیام/ 970877

نظر شما