شناسهٔ خبر: 44173836 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرقت ۸ ثانیه‌ای در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های لندن

ویدئویی مربوط به یکی ازخیابان‌های مهم لندن در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک سارق در کمتر از ۸ ثانیه موفق به انجام سرقت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تکان‌دهنده‌ای از یک سرقت در لندن منتشر شد که بارخورد زیادی را در پی داشت. در این ویدئو سارقی درمدت کمتر از ۸ ثانیه توانست یک دوچرخه را بدزدد. او زنجیری که به چرخ دوچرخه وصل شده بود را برید و دوچرخه را دزدید. قیمت این دوچرخه برقی را حدود هزار پوند تخمین زدند. این اتفاق ساعت ۹ صبح و در حضور شاهدان عینی اتفاق افتاد. این سرقت در منطقه معتبر Lincoln Inn Fields در هولبورن لندن رخ داد، جایی که بسیاری از موسسات حقوقی برجسته این کشور در آن دفتر دارند.

بیشتر بخوانید

یکی از شاهدان عینی گفت: همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من دیدم که افرادی مشغول بریدن زنجیر بودند، ولی به نظر نمی‌رسید که برای آن‌ها اهمیتی داشته باشد که چه کسی آن‌ها را می‌بیند. هفته گذشته آنها هنگام سرقت با دوچرخه وارد می شدند و هر دو سارق برای مخفی کردن هویت خود از ماسک استفاده می‌کردند. تفاوت سرقت هفته گذشته با این سرقت اخیر این بود که این سرقت در مزرکز لندن اتفاق افتاده‌است و تعداد زیادی از مردم در آن اطراف بودند.

طبق ارقام بیمه هر ساله حدود ۲۰هزار دوچرخه در لندن سرقت می‌شود. یک وب سایت اختصاصی به نام stolen-bikes.co.uk تمام دوچرخه‌های به سرقت رفته را لیست می‌کند. مالکان می‌توانند عکس دوچرخه خود را ارسال کنند که هنگام خرید و فروش دوچرخه متوجه سرقتی بودن آن بشوند. یک سارق ناشناس دوچرخه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دوچرخه‌ای به ارزش هزار پوند را با کمتر از ۵۰۰ پوند فروخته است.

در ادامه ویدئوی مربوط به این سرقت را مشاهده می‌کنید:

<div id="video-display-embed-code_12992681"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7572606/12992681?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما