شناسهٔ خبر: 44173804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته ویژه خبری ایرنا؛

خاکسپاری اسطوره در آرژانتین/ پرسپولیسی که دیگر زهر ندارد

تهران- ایرنا- توقف پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران و خاکسپاری مارادونا در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین از مهم‌ترین اتفاقات جهان ورزش در ششم آذرماه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در بسته خبری گروه ورزشی می‌توانید مروری بر اتفاقات جهان ورزش در ششم آذرماه داشته باشید.

صعود بایرن و شکست لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با بُرد ارزشمند رئال‌مادرید در زمین اینتر، قطعی شدن صعود بایرن‌مونیخ و شکست خانگی لیورپول به اتمام رسید. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

خاکسپاری «مارادونا» در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین

پیکر «دیه‌گو آرماندو مارادونا» اسطوره فوتبال جهان که شب گذشته در سن 60 سالگی از دنیا رفت در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین به خاک سپرده شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

طلای المپیک لندن به وزنه‌بردار ایران رسید

کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد مدال طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن به «نواب نصیرشلال» نماینده ایران تعلق خواهد گرفت. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

رضایی و مهدوی نمایندگان فنی فدراسیون جهانی تکواندو شدند

از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، «سیروس رضایی» و «حافظ مهدوی» به ‌عنوان نمایندگان فنی فدراسیون جهانی تکواندو انتخاب شدند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

نحوه برگزاری لیگ‌های تکواندو اعلام شد

از سوی سازمان لیگ، شیوه نامه برگزاری لیگ‌های تکواندو در سال ۱۳۹۹ اعلام شد. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

درخواست  عجیب سرمربی مارسی: پیراهن شماره ۱۰ به خاطر مارادونا باید بایگانی شود

 سرمربی باشگاه مارسی فرانسه در واکنش به خبر درگذشت «دیگو مارادونا» با درخواستی عجیب، از فدراسیون بینالمللی فوتبال (فیفا) خواست تا پیراهن شماره ۱۰ اسطوره آلبی سلسته بایگانی شود. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

استقلالی‌ها پاداش گرفتند

اعضای تیم فوتبال استقلال برای برتری در دیدار برابر مس رفسنجان در هفته سوم لیگ برتر پاداش گرفتند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

کالدرون: «دیگو» پرچم‌دار فوتبال آرژانتین بود

سرمربی آرژانتینی و اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به درگذشت اسطوره فوتبال دنیا گفت: «دیگو» پرچم‌دار فوتبال آرژانتین بود و همه می‌دانند که مارادونا ابدی و فراموش‌ نشدنی است. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

شک وکیل اسبق «مارادونا» و آغاز تحقیقات درخصوص مرگ اسطوره

«ماتیاس مورلا» وکیل برجسته و دوست نزدیک مارادونا مدعی شده است که «حماقت مجرمانه» به مرگ اسطوره تیم ملی آرژانتین منجر و در ادامه خواستار آغاز تحقیقات در این باره شده است.  متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

پرسپولیسِ بی‌زَهر؛ این تیم مدعی نیست

 تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه عملکرد ضعیفش در فاز تهاجمی برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی صفر بر صفر رضایت داد. مدافع عنوان قهرمانی در سه بازی ابتدایی فصل خود تنها یک گل به‌ ثمر رسانده است. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

شهرخودرو بازی برده را با تساوی عوض کرد

 تیم شهر خودرو که با گل دقایق پایانی «معراج پورتقی» از صنعت نفت آبادان پیش افتاده بود با دریافت گل تساوی توسط «طالب ریکانی» مقابل این تیم متوقف شد و از کسب پیروزی خانگی باز ماند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

تساوی ذوب‌آهن و پیکان در دیداری جنجالی

 تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پیکان در دیداری جنجالی به تساوی یک بر یک رضایت دادند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

نظر شما