شناسهٔ خبر: 44173801 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در نشست ستاد کرونا مطرح شد:

روند صعودی بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

کلانتری با اشاره به اینکه کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی به خود گرفته، گفت: باید مسایل را واقع بینانه و بدون کم و کاست به مردم بگوییم .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز ( ۶ آذر) در نشست استانی ستاد کرونا، اظهار کرد: برای تامین اکسیژن مشکلی در استان وجود ندارد و در صورت لزوم اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها از استان های اصفهان، خوزستان و بوشهر تامین می شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی در استان به شدت افزایش می یابد و هیچ استثنایی در اجرای این محدودیت ها وجود ندارد.

 

کلانتری با تاکید بر اینکه نظام و دولت از مردم غافل نیست و با تمام توان پای کار هستند تا شاهد حوادث تلخ تری نباشیم، یادآور شد: مسئولان و نظام با بستن و پلمپ مغازه ها راضی نیستند، اما پای جان مردم در میان است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید مسایل را واقع بینانه و بدون کم و کاست به مردم بگوییم و آگاه شوند که روند بیماری در استان ما افزایشی است، ادامه داد: کادر درمان از تلاش و نجات مردم دست نکشیده اند، اما شدیدا در شرایط بدی قرار دارند و فشار زیادی بر روی آن هاست و ما باید این شرایط را درک کنیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند و محدودیت های جدید کرونایی باید به جد در شهرهای استان اجرایی شوند تا هر چه سریع تر زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

 

کلانتری تاکید کرد: موثرترین گام در اجرای این محدودیت اجرای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» است.

 

وی گفت: بدون تردید با هماهنگی و هم افزایی مردم و مسئولان زنجیره انتقال این بیماری قطع خواهد شد و باید همگان در این زمینه تلاش کنند.

 

گفتنی است تاکنون ۱۸ هزار و ۳۹۵ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مبتلا شده اند و همچنین تا این لحطه، ۲۹۶ نفر در استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

پایان پیام/82

نظر شما