شناسهٔ خبر: 44172541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد:

۶۰ تُن مرغ تنظیم بازار روزانه در مشهد توزیع می‌شود

یرنا

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: برای تامین کالای اساسی و تنظیم قیمت مرغ در بازار، روزانه ۶۰ تُن مرغ منجمد با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در مشهد توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین،  شکوه میرشاهی افزود: حدود ۶۰ فروشگاه زنجیره ای بزرگ برای توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۱۵۵ هزار ریال اختصاص یافته است و مقرر شده به مدت حدود سه هفته این روند ادامه یابد.

وی همچنین به تشکیل صف و ازدحام به هنگام توزیع اقلام اساسی در معدودی از فروشگاههای سطح شهر مشهد اشاره و بیان کرد: هر چند متولیان این واحدهای صنفی موظف به رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام توزیع کالا هستند اما معتقدیم نیروی انتظامی نیز باید بر روند توزیع این اقلام نظارت کند.

بر اساس اعلام فرمانداری مشهد صبح امروز یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای به دلیل عدم مدیریت صحیح در توزیع اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در دوران اوج کرونا موجب ایجاد ازدحام جمعیت شد که به دستور ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان مشهد پلمب شد.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت ۱۱۴ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب ۹۶ اتحادیه دارد.

این شهرستان با ۹ هزار و ۸۱ کیلومترمربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه و ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستاست و کلانشهر مشهد با مساحت ۳۵۰ کیلومترمربع و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

نظر شما