شناسهٔ خبر: 44172324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حواشی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس؛

تساوی زیر بارش باران/ یحیی روی سکو

مسجدسلیمان- قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در مسجدسلیمان متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان برگزار شد که در پایان دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

دقیقه ۱۴: ارسال انتظاری از کرنر و ضربه سر نائیج‌پور به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۲۱: ارسال سعید آقایی از جناح چپ را سیامک نعمتی برای مهدی عبدی کاشت که شوت روی پایش به تور کنار دروازه نفت مسجدسلیمان برخورد کرد.

دقیقه ۲۳: حمله خطرناک نفت مسجدسلیمان از سمت راست زمین و توپ ارسالی به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافعان پرسپولیس به جعفری رسید که شوت زمینی این بازیکن را حامد لک جمع کرد.

دقیقه ۲۸: بر اثر اشتباه مدافعان پرسپولیس، توپ به ساسان حسینی رسید که شوت این بازیکن را حامد لک سنگربان سرخ پوشان با واکنش خود به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۹: مهدی عبدی با پاس زیبا پشت پا، توپ را به بشار رسن رساند و این بازیکن عراقی با خطای احمد گوهری سنگربان نفت مسجدسلیمان متوقف شد تا «خورشیدی» داور بازی به سود پرسپولیس اعلام ضربه پنالتی کرد که ضربه سیامک نعمتی پس از برخورد با تیر عمودی سمت راست دروازه نفت دفع شد.

دقیقه ۶۵: سیامک نعمتی در موقعیت ضد حمله پرسپولیس و در شرایطی عالی روی زمین افتاد تا این فرصت خوب هم برای سرخ پوشان از دست برود.

دقیقه ۸۹: علی شجاعی فرصت خوب گلزنی را برای پرسپولیس روی توپ ارسالی از سمت راست زمین هدر داد و ضربه سر این بازیکن را گوهری با واکنش خوبی دفع کرد.

مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان برای نخستین بار در این فصل روی نیمکت تیمش حضور پیدا کرد.

وی به علت محرومیت از فصل گذشته در هفته‌های گذشته روی نیمکت نفت حضور نداشت

در واکنش به اعتراضات سرمربی نفت مسجدسلیمان «مجتبی خورشیدی» قاضی میدان در پایان نیمه اول به «مجتبی حسینی» تذکر داد در صورت ادامه روند وی را از زمین اخراج خواهد کرد.

بشار رسن بازیکن پرسپولیس تهران در نیمه دوم بازی با نیما انتظاری بازیکن نفت به جر و بحث پرداخت.

بارش باران در جریان بازی بر روند کاری هر دو تیم تأثیر گذاشت.

بشار رسن از پرسپولیس، محمد بلبلی و محمدمهدی احمدی از تیم نفت مسجدسلیمان کارت زرد دریافت کردند.

با وجود عدم ورود تماشاگران به ورزشگاه به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حدود ۳۰ هوادار نفت مسجدسلیمان روی یکی از تپه‌های مشرف به ورزشگاه حاضر شدند و به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران که در دیدار گذشته با کارت قرمز داور مواجه شده بود، از سکوها تیمش را هدایت کرد.

اشکان خورشیدی به همراه علیرضا ایلدروم و هادی طوسی این بازی را قضاوت کرد.

نظر شما