شناسهٔ خبر: 44171480 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه 6 آذر

ارزش دارا یکم امروز پنجشنبه 6 آذر افت 0.07 درصدی را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر ارزش دارا یکم امروز پنجشنبه 6 آذر به قرار زیر است. در آخرین روز معاملات بازار بورس این هفته ارزش دارا یکم کاهش 0.07 درصدی را تجربه کرد. قیمت هر واحد صندوق دارا یکم  19 هزار و 609 تومان  رسید و بر این اساس ارزش 200 واحد صندوق دارا یکم به 3 میلیون و 921 هزار و 800 تومان رسید.

ارزش دارا یکم

همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های 26.453 تومان ثبت شد.

 

شاخص کل بورس دیروز روند نزولی داشت که در نیمه دوم به دلیل افزایش تقاضا بازار 0.74 درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و 367 هزار و 169 واحدی رسید.

 

ارزش صندوق دارا یکم

نظرات مردم درباره معاملات دارا یکم در روز چهارشنبه را در ادامه بخوانید:

دوستان زیاد خودتون رو درگیر تحلیل این سهم نکنید این سهم یه حمایت تو محدوده ۱۷ تا ۱۸ هزار داره و یه مقاومت تا محدوده ۲۳ تا ۲۴ هزار داره
این سهم صرفا برای نوسانگیری مناسبه و برای بلند مدت گزینه های بهتری تو بازار هست.
علت اینکه سهم با توجه به افزایش ناو سهم به ۲۶ هزار رشد نکرده این بود که انتظارات رشد در بانکی ها کمتر شده و امکان رنج زنی و اصلاح زمانی برای آنها متصور است.
در صورتی بانکی های از مقاومت های پیش رو عبور کنند این منتظر حداقل سی درصد سود طی سه چهار روز باشید.

 

 

درسته که دارا هم در یک مثلث کاهشی قرار داره و هم در کانال نزولیه ولی با شکست خط روند و موقیت خوب اندیکاتورها و از نظر موقیت خوبه BB و میانگین 5 روزه بالاتر از 10 روزه سهم و میانگین حجمی بالا دو روز گذشته-و بالا بودن قدرت خریدار چهار روز گذشته-به نظر رشد خوبی داشته باشیم برای چند روزی.
سلام دوستان,چنانچه نظر متفاوتی دارید یا ایرادی در تحلیل میبینید بیان کنید,که از دانش شما استفاده کنیم.

 

ارزش سهام دارا یکم

عزیزان روند کللی جالبی توی نماد دیده نمیشهو اگر به دید کلی نگاش کنیم هدفش دوباره تاچ خط حمایتی محمدوده هیفده تومانیه خودش هشت. همچنان میشه ازش نوسان های خوبی گرفت اما ریسک تقریبا چند برابر شده نسبت به گذشته. احتمالش هست یکی دو روز هم رنج مثبت بزنه اما روند کللی همونه که گفتم. بهتون پیشنهاد میکنم سقف نوسانتونو بزارید نزدیکای بیست هزار تومان و حتما حتما اگر میخواید نوسان بگیرید در محدوده نوزده تومان خرید انجام ندید. دوستان عزیزی هم که میگن الگوی مثلث تشکیل داده درست میگن اما دوستان این الگویی که شما میگید رو اگر در نظر هم بگیریم نشانه نزول هست و نه صعود.

 

این صندوق روزی که بانکی ها صف فروش بود می یومد پایین می گفتن وتجارت یا وبلمت صف فروش هستند واسه همین داره میاد پایین. الان چی بانکی ها همه مثبت و این منفی نکنه چون سهم پشک سازی باز منفی بوده که اینم داره درجا میزنه

 

اونایی که میگن این سهم رشد نمیکنه فقط دارن نوسان میگیرن خدمتتون عرض کنم که دامنه نوسان خیلی کم شده و این یعنی باید سقف رو ببرن بالاتر چون روی 19 خیلی خریدار داره حالا اگر سقف رو ببرن بالاتر با تثبیت روی 20 به نظرتون نوسان میده ؟

جالبه تا پایان این روز معاملاتی :
1- از 20 آبان (به جز یک روز ) در تمامی روز ها قدرت خریدار حقیقی از فروشنده بیشتر بوده
2- از 20 آبان در کف های قیمتی حقوقی بیش از 60 میلیارد تومان واحد این صندوق را جمع آوری کرده(خالص)(محض رضای خدا صد البته)
3-از باز گشایی تا به امروز بالغ بر 21.5 میلیون واحد (با nav25000 برار است با537 میلیارد تومن)این صندوق را حقوقی جمع آوری کرده(خالص)(محض رضای خدا صد البته)
4- درصورت بازگشایی پالایش یکم و اختلاف 30 درصدی دارا با nav ,فشار فروش روی پالایش یکم تا چه مقدار سنگین خواهد شد ( چون دارندگان پالایش برای فرار از ایجاد چنین اختلافی در سمت فروش قرار خواهند گرفت)و این مطلوب آن کسانی که پالایش یکم را برای چنین مدتی بسته نگاه داشتند تا با ضرر بازگشایی نشود و باید تدبیری کرد !

 

امروز صندوق دارا با بملت حرکت می کرد وباهاش هماهنگ بودباید سه تا بانکی صف خرید ببندن تا دارا حرکت کنه
بچه ها دارا امروز 7 میلیارد خرید گروهی داشته بملت هم آخر وقت رنج مثبت زد پس اگه مشکل خاصی پیش نیاد ان شااله شنبه مثبت 10 رو میزنه
دوشنبه هم 20 میلیارد خرید گروهی داشت که دیروز داشت به سرعت به سمت مثبت 10 میرفت که متاسفانه شاخص منفی شد و دارا برگشت

 

نظر شما