شناسهٔ خبر: 44169672 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

به‌مناسبت هفته بسیج؛

آغاز فعالیت گشت‌های امر به معروف سلامت در طرقبه + عکس

به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت بسیجیان طرقبه، گشت‌های امر به معروف سلامت با هدف گسترش رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی بین شهروندان، فعالیت خود را در سطح این شهر آغاز کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت بسیجیان طرقبه، گشت‌های امر به معروف سلامت با آغاز فعالیت خود با هدف گسترش رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی بین شهروندان در سطح شهر و محلات طرقبه، تعداد ۶۰۰ ماسک رایگان بین افرادی که فاقد ماسک بودند، توزیع کردند.

بنابر این گزارش؛ گشت‌های امر به معروف سلامت با حضور شش گروه از بانوان و آقایان و با همکاری سه مسجد طرح سنگر سلامت و پایگاه بسیج شهید اصغرزاده طرقبه، شهید مطهری محله حصار و شهید کامیاب گلستان در سطح شهر طرقبه و محلات حصار و گلستان انجام شد.

همچنین به همین مناسبت به همت دانش‌آموزان بسیجی، کانون بسیج فرهنگیان و کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از خیرین طرقبه شاندیز، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با حضور مسئولان شهرستان در آموزشگاه شهید سهرابی با اجرای گروه سرود همدلی برگزار شد.

در این رزمایش تعداد ۳۰ بسته معیشتی و غذایی به ارزش ۱۰۸ میلیون ریال تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

جهادگران و آمرین سلامت واحد بسیج دانش‌آموزی شهید سر برقی هنرستان و  شهید باهنر نیز با حضور در سطح شهر به ضدعفونی دست شهروندان و توزیع ۵۰۰ بسته ماسک رایگان اقدام کردند.

غبارروبی مزار شهدای گمنام شهر شاندیز به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور دانش‌آموزان بسیجی و مسئولان شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان طرقبه شاندیز بود‌.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام

نظر شما