شناسهٔ خبر: 44168126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

گلزارهای شهداء استان البرز گلباران شدند/ ستاد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل می شود

پاشایی با اعلام خبر تشکیل ستاد بزرگداشت گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: گلزار شهداء در سراسر استان البرز به مناسبت آخرین روز هفته بسیج گلباران شد.

صاحب‌خبر -

« سرهنگ پاشایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اقداماتی که به مناسبت هفته بسیج در استان البرز انجام شد گفت: امروز پنجشنبه ۶ آذر با عنوان روز تجدید میثاق با شهداء و امام (ره) نام گذاری شده است.

 

معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: مصادف با سالروز شهادت حضرت معصومه(س) سراسر گلزارهای شهداء استان البرز گلباران شد.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط کرونا عنوان کرد: آیین گلباران گلزارهای شهداء در سطح استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شیوع بیماری کرونا انجام شد. 

 

وی ادامه داد: بخشی از این آیین صبح و بخش دیگر ظهر این روز با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی انجام شد. 

 

اظهار کرد: هفته بسیج در سال جاری پربار و پرتلاش از طرف بود به ویژه آن که محدودیت هایی نیز وجود داشت ولی نیروهای بسیجی در قالب تفکر بسیجی به میدان خدمت گذاری آمدند.

 

پاشایی خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن معابر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه های بسیجیان طی این هفته بود.

 

معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرزدر پایان با اعلام خبر برپایی ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: به مناسبت سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی ستادی با محوریت برنامه های بزرگداشت یاد و خاطره وی در قالب فضای مجازی برگزار می گردد.

 

 

پایان پیام/564

نظر شما