شناسهٔ خبر: 44162816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

زیدان: همه دوست داشتند مثل مارادونا باشند

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- زین الدین زیدان از دو بازی مقابل اینتر 6 امتیاز کسب کرد و در مجموع دو بازی 5-2 پیروز شد.
به گزارش آریا، زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید باز هم در یک شرایط حساس تیمش را مدیریت کرد و بعد از شروعی ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا، حالا 7 امتیازی است و از دو بازی باقی مانده برای صعود به مرحله حذفی به 3 امتیاز نیاز دارد. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو در پایان بازی در سن سیرو گفت:
نمایش فوق العاده ای بود. امشب 3 امتیاز حیاتی در میان بود و برای ما مثل همیشه حکم یک فینال را داشت. تیم از ابتدا تا انتها روحیه فوق العاده ای نشان داد و هرگز اجازه ندادند که تمرکزشان بهم بریزد. شایسته 3 امتیاز بودیم و می دانستیم که این بازی چقدر مهم است.
نمی دانم این کامل ترین عملکرد ما بود یا نه اما سه امتیاز حیاتی کسب کردیم. روز گذشته از من در مورد توانایی تیم برای کسب پیروزی بدون سرخیو راموس سوال کردید و امروز ما آن روند را تغییر دادیم. این برای همه بازیکنانم عالی است. سرخیو و کریم هم برای تیم هیجان زده بودند. این نتیجه سخت کوشی همه بود. نمایش خوبی ارائه کردیم و مملو از روح و قلب بودیم. باید همین مسیر را دنبال کنیم.

درگذشت دیگو مارادونا
متأسفم که مجبور شدم با این خبر شروع کنم چون ما عصر امروز از این خبر مطلع شدیم و بسیار غم انگیز بود، نه فقط برای فوتبال، بلکه برای کل دنیا ناراحت کننده بود. خاطرات اصلی من از مارادونا به جام جهانی 86 برمی گردد که 14 ساله بودم و همانطور که شما گفتید، او بازیکن خاصی بود. او بازیکنی بود که همه دوست داشتند مثل او باشند. هر بچه ای می خواست که شانس هم صحبتی با او را پیدا کند و این فرصت را به دست آورد تا به او بگوید که چه بازیکن باور نکردنی است و من هنوز آن روزها را به یاد دارم. خبر ناراحت کننده ای بود و ما به فکر خانواده اش هستیم. امیدوارم روحش شاد باشد، این مهم ترین چیز است.
نگرش و رویکرد ما در بازی مقابل ویارئال هم بسیار خوب بود. امروز هم خوب بازی کردیم. بازی را کنترل کردیم و دو گل به ثمر رساندیم. باید در همین مسیر به کار خود ادامه دهیم اما بازی ها سخت هستند و همیشه بازی های سختی خواهیم داشت. برای بازیکنانم خوشحالم چون سزاوارش بودند. تیم شخصیت و دل و جرئت نشان داد و این مهم ترین چیز است.

عملکرد خوب لوکاس وازکز
او برای ما و دوندگی تیم بازیکن مهمی است. او از لحظه ای که قدم به زمین می گذارد تا لحظه آخر با شور و شوق فوق العاده ای بازی می کند و تمام توان خود را به کار می گیرد. همیشه برای زحمات او و چیزی که درون زمین ارائه می کند، ارزش قائل بوده ام. واقعاً از او راضی هستیم. او محصول آکادمی باشگاه است. رئال مادرید در قلب او جای دارد و هر بار که به میدان می رود با جان و دل بازی می کند. برای او و تیم خوشحالم. باید همگی با هم همینطور ادامه دهیم. نمی دانم لوکاس چند سال است که اینجا حضور دارد. بازیکنان زیادی مثل او هستند، ناچو و سایر بازیکنانی که برای مدتی طولانی اینجا بوده اند شایسته ماندن در تیم هستند.

ادن هازارد و مارکو آسنسیو
بازی های زیادی در پیش داریم و در هر بازی باید انتخاب کنیم که چه کسانی بازی کنند، اما همگی با هم خواهیم بود. برای هازارد خوشحالم چون بازی می کند. او به بازی کردن نیاز دارد و حالا دقیقاً همین کار را می کند. ادن به زمین برگشته و از فوتبال خود لذت می برد و ما از کیفیتی که دارد مطلع هستیم. ما در تیم به او و عملکرد خوبش نیاز داریم.


نظر شما