شناسهٔ خبر: 44160831 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

سری Kingdom Hearts تخفیفات قابل توجهی را دریافت کرد

شایان کریم زاده

صاحب‌خبر -

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) مجموعه‌ای از بهترین عناوین سری Kingdom Hearts را برای فروش دیجیتالی برای کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ منتشر کرده است. برای مدت زمان محدود، هر کسی که به این مجموعه علاقمند باشد می‌تواند ده بازی را با هزینه‌ای کمتر از ۳۰ دلار خریداری کند، از جمله آخرین قسمت اصلی این سری، بازی Kingdom Hearts 3 که در این مجموعه نیز قرار دارد.

سری Kingdom Hearts به عنوان تلاقی بین ویژگی‌های انیمیشن‌های شرکت دیزنی و سری Final Fantasy همیشه محتویاتی برا بردن دل بازیبازان در اختیار دارد. در دهه‌ی ابتدایی ساخته شدن این مجموعه، بازی‌های اسپین آف Kingdom Hearts در کنسول های دستی و قابل حمل به طروق مختلفی ظاهر شدند. با این وجود نمی‌توان این بازی‌ها را صرفا اسپین آف خواند ، زیرا برای درک داستان کلی مجموعه بسیار مهم و حیاتی بودند. یکی از نکات بسیار مثبت این مجموعه‌ای که جدیدا منتشر شده این است که ترتیب مورد نیاز برای درک درست از داستان کلی سری را برای شما فراهم آورده است. صاحبان کنسول پلی‌استیشن ۴ تا تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۹ (۳۰ نوامبر ۲۰۲۰) می‌توانند بسته Kingdom Hearts All-in-One را با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار دریافت کنند. در حالی که این بسته برای کنسول اکس‌باکس وان موجود نیست، بازیبازان می‌توانند بازی‌های این مجموعه را با قیمت کمی کمتر از ۶۰ دلار تا همان ۳۰ نوامبر خریداری کنند. این مجموعه شامل سه گانه‌ی ابتدایی Kingdom Heart و همچنین نسخه‌های کامل بازسازی شده spin-off Re: Chain of Memories ، Birth by Sleep  و Dream Drop Distance است. این سری همچنین شامل مجموعه‌ بازی‌های ۳۵۸/۲ Days و Re: Coded و همچنین یک فیلم است که وقایع بازی‌های گوشی‌های هوشمند Kingdom Hearts را پوشش می‌دهد.

توجه به این نکته مهم است که بدانید  این مجموعه شامل آخرین قسمت‌های داستانی سری نیستند. بازیبازان همچنان باید بسته الحاقی Re Mind  از بازی Kingdom Hearts 3 و همچنین Melody of Memory را خریداری کنند ، آخرین نسخه‌ی این مجموعه است که اوایل ماه جاری منتشر شد. حداقل، Re Mind تا ۳۰ نوامبر در پلی‌استیشن ۴ با ۲۵ درصد تخفیف با مبلغ ۲۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد. Re Mind و Melody of Memory مرحله بعدی داستان Kingdom Kingdoms را با هم تنظیم کرده‌اند، به این معنی که طرفداران قطعاً دوست دارند آن‌ها را بازی کنند. علاوه بر این، اگر طرفداران واقعاً می‌خواهند این سری را کاملاً بشناسند، باید خود را در عناوین گوشی‌های هوشمند Kingdom Hearts ، Union X و Dark Road غرق کنند. اگرچه بازی‌های رایگانی هستند، در نهایت Union X برای درک داستان Kingdom Hearts 3 بسیار مهم بود و احتمالاً ارتباط آن برای عناوین آینده بیشتر خواهد شد.

هر کسی که دارای سرویس اکس‌باکس گیم پس باشند می‌توانند به صورت رایگان به همه‌ی موارد موجود در بسته All-in-One انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ دسترسی پیدا کنند. با توجه به اینکه برخی از افراد در مورد کمبود انحصاری‌های مهم کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت در هنگام انتشار نگران هستند، این زمان خوبی برای صاحبان کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و اس خواهد بود تا از طریق کنسول‌های جدید خود به سری Kingdom Hearts بپردازند.

نظر شما