شناسهٔ خبر: 44160559 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرصت ۳۶ ماهه برای احداث ۴ پل غیرهمسطح در اردبیل

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: برای احداث چهار پل غیرهمسطح توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا ۳۶ ماه زمان پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

حبیب فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شورای شهر اردبیل مردادماه سال جاری برای عقد تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم‌الانبیا جهت اجرای چند پروژه به شهرداری مجوز داد، اظهار کرد: این پروژه‌ها احداث چهار پل غیرهمسطح، سایت دفن بهداشتی پسماند بیمارستانی و طراحی، نقشه‌برداری و اجرای پارک پیله‌سحران به مساحت ۹ هکتار را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار موردنیاز این پروژه‌ها تا سقف ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، افزود: بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی در پیشرفت توسعه شهری اردبیل تأثیر بسزایی داشته است و در کاهش ترافیک شهری در محدوده خیابان جام جم، سه راهی آقابابایی، کمربندی بسیج و نیایش کمک بسیاری خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌تواند در مرحله جدید توسعه و عمران اردبیل گامی مؤثر بوده و سبب پیشرفت چشمگیر این شهر شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم تاکنون در اردبیل بیش از ۳۰ پروژه را به اتمام رسانده است، خاطرنشان کرد: برای احداث پل‌های غیرهمسطح ۳۶ ماه زمان پیش‌بینی شده است.

فتحی ادامه داد: اجرای پروژه میدان وحدت در ورودی شهر اردبیل از طرف جاده مغان ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدواریم بتوانیم زیرساخت آن را فراهم کرده و برای تکمیل و اجرای این میدان که در یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر است با قرارگاه خاتم قرارداد ببندیم.

نظر شما