شناسهٔ خبر: 44159716 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یورگن کلوپ: این برنامه ریزی جنایت است!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است تیمش مقابل آتالانتا شایسته شکست بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب موفق به خلق فرصت چندانی روی دروازه آتالانتا نشد و در نهایت در استادیوم آنفیلد با دو گل مغلوب این تیم شد. لیورپول شنبه ظهر باید در لیگ برتر به مصاف برایتون برود و یورگن کلوپ که در هفته های اخیر بارها به برنامه ریزی مسابقات ایراد گرفته، این سبک برنامه را چیزی مانند جنایت می داند.

 

 

یورگن کلوپ گفت: "در کل شاهد نمایش خوبی از سوی هر دو تیم نبودیم و هیچکدام تا زمانی که آتالانتا موفق شد در نیمه دوم به گل اول دست یابد، موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر خلق نمی کردیم. در نهایت هم در این دیدار دشوار شایسته شکست بودیم. داور خیلی سوت نمی زد و این موضوع احتمالا شرایط را هم برای ما و هم آتالانتا دشوار کرده بود. چند تن از بازیکنان لیورپول مدت ها بود در ترکیب قرار نگرفته بودند و این مسابقه برای آنها بسیار پرفشار بود. در کل ما نتوانستیم راه حل های لازم را در جریان مسابقه پیدا کنیم.

 

وقتی خوب بازی کنید صحبت کردن راحت تر می شود. چند بار روی دروازه آتالانتا حمله ور شدیم، اما موفق نشدیم شانس مسلم گلزنی ایجاد کنیم و این موضوع ممکن است برای تیم های دیگر اتفاق بیفتد. شما از ما می خواهید شنبه ساعت 12:30 بازی کنیم که این تصمیم تقریبا مثل یک جنایت است. البته این موضوع هیچ ارتباطی به نتیجه بازی امشب ندارد، اما بابت این تصمیمات به شما تبریک می گویم.

نظر شما