شناسهٔ خبر: 44159712 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انعقاد تفاهم نامه‌ای بین پست و بانک پارسیان برای انجام خدمات بانکی نیابتی توسط پست

به منظور توسعه همکاری های دوجانبه و با حضور مدیران عامل شرکت ملی پست و بانک پارسیان، تفاهم نامه ای بین این دو نهاد به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست بر اهمیت خدمات نیابتی پست به ویژه در شرایط همه گیری ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: این تفاهم نامه می‌تواند زمینه توسعه این گونه خدمات نیابتی شرکت ملی پست را با بانک‌ها و سازمان‌های مشابه فراهم کند.

وی افزود: از جمله خدماتی که با تفاهم نامه موجود آغاز می‌شود، افتتاح حساب، صدور دسته چک و تحویل کارت‌های بانکی است که باعث می‌شود از تجمع مردم در شعب بانک جلوگیری شود و عبور و مرور مردم در سطح شهر کاهش یابد.

کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان نیز با اظهار امیدواری از اینکه این گونه همکاری‌های زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کند، گفت: اعتماد عمومی به کارکنان شرکت ملی پست می‌تواند ضامن اجرای هرچه بهتر مفاد این تفاهم نامه باشد.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، بین پایگاه داده‌های شرکت ملی پست و بانک پارسیان ارتباط برقرار می‌شود و بانک پارسیان از توانایی شرکت ملی پست در ارسال و دریافت مرسولات موردنظر بانک اعم از کارت‌های نقدی و فرم‌های بانکی و … استفاده می‌برد.

علاوه بر آن، شرکت ملی پست می‌تواند در چارچوب ضوابط از انواع خدمات بانکی از قبیل سپرده گذاری، ایجاد باجه یا شعبه در محل‌های مورد توافق بهره ببرد و دستگاه‌های ارائه دهنده خودکار خدمات بانکی و خدمات غیرنقدی توسط این شرکت در محل‌های مورد توافق استقرار می‌یابند.

با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین پست و بانک پارسیان خدمات بانکی توسط پست به صورت نیابتی انجام می‌شود

تفاهم نامه سه جانبه بین پست، فروشگاه رفاه و بانک پارسیان منعقد شد

همچنین با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مدیران عامل شرکت ملی پست، بانک پارسیان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، سطح همکاری های سه جانبه توسعه می‌یابد.

براساس این تفاهم‌نامه که بین رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه منعقد شد، خدمات لجستیکی پست به مشتریان فروشگاه‌های رفاه با حمایت‌های مالی بانک پارسیان گسترش می‌یابد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه، گفت: استفاده از خطوط اعتباری فروشگاه‌های رفاه برای کارکنان پست و خدمات متقابلی که پست به این شرکت ارایه می‌دهد، آغاز فصلی جدید برای توسعه همکاری‌های مشترک است.

رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه همه‌گیری ویروس کرونا فرصتی برای توسعه کسب و کار‌های اینترنتی با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت ملی پست فراهم کرده است، افزود: ما متعهد هستیم در شرایط سخت معیشتی در کنار مردم از جمله کارکنان پست باشیم.

کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان نیز در این مراسم با ذکر این نکته که کارکنان پست از مورد اعتمادترین افراد جامعه هستند، اظهار امیدواری کرد گسترش همکاری‌ها بین دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مالی و خدماتی، ارزش افزوده‌ای برای مردم به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما