شناسهٔ خبر: 44159618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 5 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صید نور علیمرادی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی ایلام گفت: در حال حاضر ۴۱ پایگاه شهری، جاده‌ای و هوایی فوریت‌های پزشکی در سطح استان فعال است که از این تعداد ۱۲ پایگاه در سطح شهرها، ۲۸ پایگاه در جاده‌ها و یک مورد پایگاه هوایی است.

وی افزود: با توجه به گسترش جمعیت و افزایش تعداد شهرستان‌های استان و اهمیت امدادرسانی به موقع به مددجویان و حادثه دیدگان تعداد ۱۵ پایگاه شهری و جاده‌ای جهت راه اندازی در سطح استان پیش بینی شده است.

کشف بیش از 16 هزار نخ سیگار قاچاق در«دهلران»

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، مأموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی با همکاری پلیس امنیت عمومی با مستقر شدن در محور مواصلاتی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل سیگار قاچاق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 16 هزار  نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 31 میلیون و 720 هزار ریال کشف شد. 

سامانه استعلام وضعیت کرونایی مسافران جاده‌ای راه اندازی شد

سرهنگ رضا همتی‌زاده رییس پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: کلیه شرکت‌های حمل‌و‌نقل عمومی مسافر موظفند قبل از صدور بلیت برای کلیه مسافران کد ملی در بلیط و صورت وضعیت را وارد سامانه سروا کرده و پس استعلام تست کرونا برای وی بلیط صادر کند.

وی افزود: افرادی که تست کرونای آنها مثبت باشد باید ۱۴ روز از قرنطینه آنها بگذرد و حق استفاده از ناوگان عمومی مسافری را ندارند.

اعمال محدودیت‌های کرونایی در ایلام

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به شیوع دوباره کرونا در استان، از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، 3 هزار و 100 خودرو توسط مأموران پلیس به شهرهای مبدأ عودت داده شده‌اند. 

وی افزود: کلیه ترددها در محورهای مواصلاتی استان توسط کارکنان پلیس در ایست و بازرسی‌ها، پاسگاه‌های پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی وخروجی و سطح شهرهای استان کنترل و رصد می‌شوند و در همین راستا با گذشت 4 روز از اجرای این طرح 3 هزار و 100 خودرو از 7 نقطه ورودی استان برگشت و 1500 خودرو اعمال قانون شده‌اند.

انتهای پیام/ 970877

نظر شما