شناسهٔ خبر: 44159595 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

پیام تسلیت دفتر آیت‌الله‌العظمی بشیر نجفی به مناسبت درگذشت دکتر سید کلب صادق نقوی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید کلب صادق نقوی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید مقیم نجف اشرف درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید کلب صادق نقوی از علمای برجسته هندوستان را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت دفتر ایشان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله الذی لا یحمد علی مکروه سواه والصلوة والسلام علی خیر المبعوثین و اشرف المرسلین محمد بن عبدالله و علی آله المعصومین و اللعنة علی آعدائهم اجمعین الی یوم الدین

قال الله سبحانه تعالی: الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راحعون. صدق الله العلی العظیم

با غم و اندوه فراوان، خبر درگذشت حجت الاسلام دکتر سید کلب صادق نقوی خطیب مشهور اهل بیت، دریافت شد. عظمت و خدمات علمی و اجتماعی و رفاهی وی آشکار است.

آن مرحوم بسیار نگران اوضاع کنونی ملت، به ویژه از نظر دانش بود، و هر از گاهی از طریق پیام های شفاهی و کتبی به ما اطلاع می داد. درگذشت چنین‌ فردی برای ملت، به ویژه برای مسلمانان هند ضرر بزرگی است. 

دعا می کنم که خداوند خدمات وی را بپذیرد و به مومنان هند، به ویژه فرزندان و بستگانشان توفیق دهد تا خدمات علمی و اجتماعی وی را ادامه بدهند و همچنین وحدت و هماهنگی بین شیعیان را تقویت کنند.

ان شاءالله در روز رستاخیز تاج خدمت گزاری به حضرت امام حسین (ع) و شیعیان و آغوش اجدادش پیامبر اکرم، حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب ، حضرت زهرا و حضرت امام حسین علیهم السلام را خواهد داشت و به عنوان پاداش خدمت به دین در سایه شفاعت ویژه اهل بیت وارد بهشت خواهد شد.

 ما این مصیبت را به خدمت امام زمان (عج)، حوزه های علمیه هند، به ویژه فرزندان و همه داغدیدگان آن مرحوم و همچنین همه شیعیان تسلیت می گوییم.

ولاحول ولا قوة الا بالله

نظر شما