شناسهٔ خبر: 44159514 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بسیج فرمول غلبه جمهوری اسلامی بر تمام مشکلات است

فرمانده سپاه استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج فرمول غلبه جمهوری اسلامی بر تمام مشکلات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در استودیو برنامه گفتمان هفته گفت:  ایمان و احساس مسئولیت جوانان بسیجی همراه با بصیرت موجب حضور آنها در صحنه هایی شده که کشور به آنها نیاز دارد و بسیاری از مشکلات را رفع کرده اند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: بسیج فرمول غلبه جمهوری اسلامی ایران بر تمام مشکلات است و علت ماندگاری بسیج در 40 سال گذشته مبنای شکل گیری و وجود ارزش های الهی و عمل بسیجیان بوده است .
سردار دامغانی تصریح کرد: سپاه نقش اساسی در خصوص مدیریت بسیج بر عهده دارد و عرصه های ماموریت را برای بسیجیان فراهم کرده و موجب پویایی بیشتر بسیج شده است.
او خاطرنشان کرد: امروز اولویت در بسیج امنیت و معیشت و سلامت و محرومیت زدایی در سطح کشور است و سازماندهی برای هر گونه تحرکاتی را نیز در خود ایجاد کرده اند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: بیش از 200 هزار بسته معیشتی در استان در سه مرحله مواسات توزیع شد و در حوزه سلامت از ابتدای کرونا بسیجیان همکاری ویژه ای داشته اند.
سردار دامغانی اظهار داشت : در هر جایی که کادر درمان احساس نیاز کرده اند گروه های بسیجی حضور یافتند و فعالیت های مناسب را انجام داده اند.
وی افزود: در حوزه محرومیت زدایی در نقاط کم برخوردار استان قرارگاه محرومیت زدایی فعالیت های ویژه ای انجام داده اند.

نظر شما