شناسهٔ خبر: 44159446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ۲۵0 بسته معیشتی در قالب طرح تحول محلات بندرلنگه+فیلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از توزیع 250 بسته موادغذایی در این شهرستان در قالب طرح تحول محلات به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، دویست و پنجاه بسته موادغذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰هزار تومان عصر امروز به مناسبت روز بسیج بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه در قالب طرح تحول محلات و رزمایش مواسات و کمک‌مومنانه  توزیع شد.

 

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بسیج و بسیجی مظهر ایثار، ایثارگری و از خودگذشتگی است و در همه سختی‌ها کنار مردم بوده و هست.

وی افزود: امروز که درصد زیادی از مردم عزیز جامعه ما متضرر از اپیدمی ویروس کرونا شده‌اند، بسیحیان عزیز در قالب طرح تحول محلات و طرح کمک مومنانه و مواسات برای چندمین‌بار در شهرستان بندرلنگه به گردآوری بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر و دیگر نیازمندی‌های مردم عزیز اقدام کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: امروز یکی دیگر از مراحل توزیع این حمایت‌های بسیجیان عزیز نسبت به مردم شریف را شاهد هستیم و امید است که همه خیراندیشان در این راستا اقدام کنند تا مرهمی بر آلام مردم شریف جامعه که کسب و کار و درآمد  آن‌ها با چالش مواجه شده و دست آن‌ها تنگ شده است  باشد.

در ادامه اسحق موذن‌نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه، گفت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج در پنج آذرماه ۱۳۵۸ به فرمان تاریخی حضرت امام، در قالب  قرارگاه تحول محلات، ۲۵۰ بسته موادغذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بین افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کورونا در سطح شهرستان بندرلنگه توزیع شد.

انتهای پیام/88028

نظر شما