شناسهٔ خبر: 44159308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

از پائولو سورنتینو تا آصف کاپادیا؛

اهالی هنر به درگذشت مارادونا واکنش نشان دادند/ او بزرگترین بود

اهالی دنیای هنر به خبر درگذشت دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صبا، شب گذشته (۲۵ نوامبر) بلافاصله بعد از اعلام خبر شوکه کننده درگذشت دیگو مارادونا اسطوره فوتبال جهان در ۶۰ سالگی، اهالی ورزش، سیاست و هنر پیام های تسلیت فرستادند. از میان اهالی هنر که تا این لحظه به این خبر واکنش نشان داده اند، می توان به گروه کویین، پائولو سورنتینو و آصف کاپادیا اشاره کرد.

پائولو سورنتینو کارگردان مطرح ایتالیایی برنده جایزه اسکار که بارها از مارادونا به عنوان نجات دهنده زندگی اش یاد کرده است، در لحظات اول به این خبر واکنش نشان داد، سورنتینو نوشت: «مارادونا نمرده است، او فقط رفته تا بازی کند.»

آصف کاپادیا فیلمساز که مستند زندگی «مارادونا» را ساخته است نیز در واکنش به این خبر نوشت: «حتی نمی توانم باور کنم که دیگو مارادونا رفته است، هضم کردنش مشکل است، او همیشه فناناپذر به نظر می رسید. من ۱۰ ساعت با این مرد بودم، پای چپش را لمس کردم، ما بیشترین تلاش مان را کردیم تا این مرد، این اسطوره، این مبارزی که بود را به دنیا نشان دهیم. او بزرگترین بود.»

صفحه توییتر گروه مشهور موسیقی «کویین» نیز با گذاشتن عکسی از اعضای گروه از جمله فردی مرکوری به همراه مارادونا نوشت: «در آرامش بخواب اسطوره فوتبال، دیگو مارادونا»

اروس راماتزوتی یکی از مشهورترین و محبوب ترین خواننده های ایتالیایی نیز دقایقی پس از اعلام خبر درگذشت مارادونا نوشت: «خداحافظ برادر، هیچکس شبیه تو نیست، در آرامش بخواب.»

واسکو روسی خواننده و آهنگساز مطرح ایتالیایی نیز در صفحه توییترش به این خبر این چنین واکنش نشان داد: «خداحافظ دیگو، اسطوره بلامنازع، بی همتا، شکست ناپذیر، در یک کلمه مارادونا، زنده باد دیگو مارادونا»

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما