شناسهٔ خبر: 44159104 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود؛

هکاتون بازی‌های جدی با موضوع «مهارت‌های زندگی و مواجهه با همه‌گیری بیماری‌ها»

هکاتون بازی‌های جدی برای سومین سال متوالی و با حمایت اصلی و طراحی مسئله توسط وزارت ورزش و جوانان از 19 تا 21 آذرماه جاری به میزبانی ادارات کل ورزش و جوانان استانهای تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به نقل از سایت خبری وزارت ورزش و جوانان، هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۹ یک رویداد بازی‌سازی سه روزه برای ساخت نسخه اولیه‌ای از بازی‌های دیجیتالی یا رومیزی با موضوع «مهارت‌های زندگی: مواجهه با همه‌گیری بیماری‌ها» است که همزمان در سه شهر تهران، تبریز و اصفهان برگزار خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان حامی اصلی و طراح مسئله هکاتون است و به همراه سایر مشارکت کنندگان از آثار تولید شده در هکاتون در قالب اعطای جوایز نقدی و تسهیلات برای تجاری‌سازی آثار حمایت خواهند کرد.

به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال برگزاری هکاتون و منتورینگ تیم‌ها کاملا به صورت مجازی و از طریق پلتفرم‌های آنلاین پیگیری خواهد شد.

شرکت ‌کنندگان این رویداد همزمان می‌توانند از راهنمایی‌های منتورهای فنی و علمی بهره بگیرند.

گروه منتورینگ علمی نیز متشکل از تیم پزشکی معرفی شده توسط موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران و روانشناسان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان است که در هر سه شهر به راهنمایی تیم‌ها از حیث مبانی نظری مواجهه با پاندمی و رویکرد سلامت و روانشناختی موضوع خواهند پرداخت.

هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۹ فرصتی استثنایی برای پیوستن به جمع بازی‌سازان جدی است. اگر تمایل دارید در این رویداد حضور داشته باشید، تنها تا ۷ آذرماه فرصت دارید در این رویداد ثبت‌نام کنید.

برای ثبت نام به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید: https://survey.porsline.ir/s/Cu4RakA/

نظر شما