شناسهٔ خبر: 44158682 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

گل‌محمدی - حسینی حساستر از پرسپولیس- نفت/ تراکتور دنبال اولین برد

از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر عصر پنجشنبه چهار بازی باقی مانده انجام می شود که در حساس ترین آن سپاهان در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور امروز با برگزاری ۴ بازی باقی مانده به اتمام می‌رسد که طی آن شهرخودرو در مشهد با صنعت نفت دیدار می‌کند، ذوب آهن و پیکان در اصفهان با یکدیگر دیدار می‌کنند، سپاهان در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود و نفت مسجد سلیمان در خانه پذیرای پرسپولیس است.

شهرخودرو - صنعت نفت
شاگردان رحمتی بعد از شکست در یک بازی جنجالی مقابل پیکان امروز در خانه با تیم خوش ساختار صنعت نفت دیدار می‌کنند و امیدوارند با پیروزی خانگی جایگاه شأن را در بین بالانشینان حفظ کنند.

صنعت نفت با یک برد و یک باخت و کسب ۳ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و پیروزی در این بازی خارج از خانه می‌تواند جایگاه آن در جدول را سر و سامان دهد.

امین قاسم نژاد و طالب ریکانی هر کدام با ۲ گل زده خطرناک‌ترین بازیکنان تیم‌های خود هستند و امید مشهدی‌ها و آبادانی‌ها در این بازی بیشتر به ساق این دو بازیکن است.

ذوب آهن - پیکان
هیچ تیمی در دو هفته اول به اندازه ذوب آهن از داوری متضرر نشده و سبز پوشان اصفهانی امیدوارند این اشتباهات در هفته سوم برای آنها تکرار نشود.

شاگردان رحمان رضایی با ۲ امتیاز از ۲ بازی در رده یازدهم قرار دارند و خطرناک‌ترین بازیکن آنها دارکو بیدوف مهاجم خارجی شأن است که تاکنون ۲ بار برای این تیم گل زده است.

پیکانی‌ها بعد از یک پیروزی جنجالی و پر حرف و حدیث مقابل شهرخودرو روزهای سخت و بحرانی را سپری کردند و مهم‌ترین حاشیه‌ای که برای آنها ایجاد شد، استعفای مهدی تارتار بود. با این وجود این تیم تهرانی با ۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و یک پیروزی می‌تواند آنها را به جمع تیم‌های بالای جدول برساند.

تراکتور - سپاهان
این دیدار را می‌توان حساس‌ترین بازی هفته سوم دانست. دو قدرت سنتی لیگ برتر که به نظر می‌رسد در این فصل هم مدعی کسب عنوان قهرمانی باشند در حالی باید به مصاف هم بروند که سپاهان با ۳ و تراکتور با ۲ امتیاز در رده‌های دهم و دوازدهم جدول قرار دارند و شکست در این دیدار برای هر دو تیم گران تمام خواهد شد. به خصوص برای تراکتور که هنوز طعم پیروزی را در این فصل نچشیده است.

سرخ پوشان تبریزی با دو تساوی در هفته‌های اول و دوم شروع خوبی نداشتند و اگر در هفته سوم هم به پیروزی نرسند باید انتظار آغاز فشارهای هواداران تیفوسی شأن را داشته باشند و این کار را برای آنها دشوار خواهد کرد.

شکست در این دیدار برای هر کدام از دو تیم گران تمام شده و در همین هفته‌های نخست باعث فاصله گرفتن تیم بازنده از کورس بالای جدول می‌شود.

نفت مسجد سلیمان - پرسپولیس
این بازی بیشتر تحت تأثیر رقابت دوستان قدیمی و رقیبان امروزی است. جایی که استاد و شاگرد باید رو در روی هم قرار گرفته و در پایان بازی مشخص می‌شود تفکرات گل محمدی با تیم قدرتمند پرسپولیس بر افکار مجتبی حسینی دستیار سابقش و سرمربی امروز نفت مسجد سلیمان غلبه خواهد کرد یا برعکس. و یا حالت سوم که تقسیم امتیازات بین طرفین است.

تساوی خانگی گل گهر سیرجان صدرنشین فعلی مسابقات بهترین فرصت را برای پرسپولیس ایجاد می‌کند تا با پیروزی در این بازی خارج از خانه با صدرنشین مسابقات هم امتیاز شده و در صورت غلبه با تفاضل بیشتر از ۳ گل، حتی می‌تواند برای اولین بار در این فصل صدرنشینی را هم تجربه کند.

اتفاق ویژه این بازی محرومیت گل محمدی سرمربی سرخ پوشان است که به دلیل اخراج در بازی قبلی، امروز نمی‌تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کرده و رقابت او با دستیار سابقش از روی سکوها انجام می‌شود.

برنامه بازی‌های روز دوم از هفته سوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است؛

پنجشنبه ۶ آذر

شهرخودرو - صنعت نفت؛ ساعت ۱۵:۴۵‬ -‬ ‏ورزشگاه‬ امام رضا مشهد
تیم داوری: سیدعلی اصغر مؤمنی – تورج عیوض محمدی – علی اکبر عظیم پور – امید سعید فر ناظر: رحیم رحیمی مقدم‌

ذوب آهن اصفهان - پیکان؛ ساعت ۱۶:۲۰‬ -‬ ‏ورزشگاه‬ فولادشهر اصفهان
تیم داوری: سیدرضا مهدوی – امیررضا آشورماهانی – احد سلطانی – میثم حیدری ناظر: علیرضا یزدانی‌

تراکتور - سپاهان؛ ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه یادگار امام تبریز
تیم داوری: بیژن حیدری – آرمان اسعدی – محمدجواد مداح – محمد حسین ترابیان ناظر: مسعود مرادی‌

نفت مسجد سلیمان - پرسپولیس؛ ساعت ۱۶:۳۵ - ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
تیم داوری: اشکان خورشیدی – علیرضا ایلدروم – هادی طوسی – حسین زیاری ناظر: حسن کامرانی فر

نظر شما