شناسهٔ خبر: 44157972 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

هفته سوم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس بدون سرمربی در شهر اولین‌ها و تراکتور به‌دنبال اولین برد

صاحب‌خبر -

دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 4 مسابقه به پایان می‌رسد که در دو مسابقه حساس پرسپولیس در مسجدسلیمان به میدان می‌رود و تراکتور هم میزبان سپاهان است.
به گزارش فارس، 4 دیدار پایانی هفته سوم لیگ برتر برگزار می‌شود. مسابقات هفته گذشته زیر سایه بیانیه‌ها و بداخلاقی‌های سرمربیان تیم‌ها به پایان رسید. اکنون نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:
شهرخودرو - صنعت نفت آبادان؛ به دنبال پیروزی
تیم شهرخودرو بعد از باخت به پیکان دوباره در خانه به دنبال برد و جبران ناکامی است. سیدمهدی رحمتی سرپرست  اسمی و سرمربی واقعی تیم بعد از باخت به پیکان گفت که به جز مربیگری باید چیزهای دیگری هم یاد بگیرم! صنعت نفت هم مثل شهرخودرو سه امتیازی است و هفته گذشته با یک پنالتی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد. اکنون هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند. نفت آبادان با بازیکنان جدیدش دارد تیم می‌شود و شهرخودرو هم می‌خواهد فوتبال را زیبا بازی کند. به همین دلیل این مسابقه می‌تواند جذاب از کار دربیاید.
ذوب آهن - پیکان؛ سبزپوشان مقابل تیم بحران‌زده
ذوب آهن بعد از اینکه از دو مسابقه فقط یک امتیاز کسب کرد بیانیه‌ای شدیدالحن را خطاب به وزیر ورزش نوشت و تهدید به کناره‌گیری از لیگ کرد! باشگاه ذوب آهن ادعا کرد که مافیایی در فوتبال وجود دارد و حالا این هفته باید به مصاف یک تیم بحران زده برود. مهدی تارتار سرمربی پیکان و دستیارانش روز گذشته از سمت‌شان استعفا کردند تا این تیم بدون کادرفنی به نصف جهان برود. ذوب آهن اگر در این مسابقه پیروز شود که شاید همه چیز در فوتبال گل و بلبل باشد اما باخت دوباره این تیم می‌تواند اتفاقات زیادی به همراه داشته باشد. ذوب آهن در دو هفته دو بیانیه صادر کرد و اگر بازهم این تیم امتیاز از دست بدهد ممکن است این مرتبه بیانیه‌ای تندتر صادر شود!
تراکتور - سپاهان؛ اولین برد قرمزپوشان تبریزی؟
تقابل این دو تیم مدعی همیشه دیدنی و جذاب است. هر دو تیم جمعی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان لیگ برتر را در اختیار دارند و اگر سرمربیان دو تیم احتیاط را از دستور خود خارج کنند می‌توانیم شاهد یک بازی زیبا و تهاجمی باشیم. 
علیرضا منصوریان هنوز با تراکتور بردی به دست نیاورده و به دنبال دشت اولین پیروزی خود است. سپاهان اما هفته گذشته آلومینیوم اراک را برد تا سه امتیازی شود. محرم نوید کیا که اولین سال مربیگری در لیگ برتر را در کارنامه‌اش ثبت کرده روز سختی مقابل منصوریان و قرمزپوشان تبریزی دارد. تراکتور فقط یک گل زده و اکنون باید نشان بدهد که می خواهد در قواره یک مدعی حاضر شود.
نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس؛ سرخپوشان بی سرمربی در شهر اولین‌ها
نفت مسجدسلیمان بدون باخت و برد و با دو امتیاز لیگ برتر را شروع کرده است  و این مرتبه مقابل پرسپولیس به دنبال اولین برد است.
مجتبی حسینی سال‌ها به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در کنار او کار کرده و به خوبی با تفکرات فوتبالی مربی پرسپولیس آشناست. البته سرخپوشان در این مسابقه یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی روی نیمکت ندارد. حمید مطهری در غیاب یحیی هدایت فنی سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت. مجتبی حسینی هم می‌خواهد با امتیاز گرفتن و حتی شکست دادن پرسپولیس دوباره در فوتبال عرض اندام کند. پرسپولیس قهرمان چهار دوره لیگ برتر فوتبال هم می‌خواهد دوباره در جمع مدعیان باشد و باید در این مسابقه پیروز شود. حالا پرسپولیس بدون سرمربی در شهر اولین ها( مسجدسلیمان) باید از حریفی چغر و پرتلاش بگذرد. 
 

برچسب‌ها:

نظر شما