شناسهٔ خبر: 44157268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسیج، یک عزم و اراده‌ اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: بسیج یک عزم و اراده‌ اسلامی است که پیامبر اکرم (ص) آن را در حکومت داری خود نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوهبنان در جمع سربازان وظیفه، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج، یک عزم و اراده‌ اسلامی است که پیامبر اکرم (ص) آن را در حکومت داری خود نشان دادند و با جمع کردن مردم و دعوت آن ها به سمت اسلام، مردمی را بسیج کردند که در ادامه باعث پیروزی‌های زیاد پیامبر اکرم (ص) در جنگ‌های دوران حکومت او بودند.

او با بیان اینکه امام خمینی (ره) هم با پیروزی انقلاب این راه را ادامه دادند و در سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند، افزود: بسیج، در جنگ تحمیلی با دلاوری های نیروهای خود، جلوه هایی از ایثار را نشان داد و بعد از جنگ تحمیلی هم در جنگ نرم، مسائل علمی و ... حضورش نمایان شد.

حجت الاسلام هنرهوده بیان کرد: دشمن به دنبال تضعیف روحیه‌ بسیجی در بین ایرانیان است؛ ولی امروزه می‌بینیم این تفکر بسیجی در منطقه هم سرایت کرده است و کشور‌هایی، مانند عراق، یمن، لبنان و سوریه از جمهوری اسلامی ایران تقلید کردند و نیرو‌های مردمی را به وجود آورده اند.

او بیان کرد: اگر این روحیه بسیجی، حفظ و تقویت شود، باعث پیروزی‌های بزرگ تری در کشور می‌شود و می‌تواند ایران را در جهان، ابر قدرت کند و در این صورت، دیگر کسی نمی تواند ظلمی را در هیچ مکان و زمانی انجام دهد.

انتهای پیام/ م 

نظر شما