شناسهٔ خبر: 44153488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

زنان فلسطینی قربانی انواع جرائم نیروهای رژیم صهیونیستی

ایسنا

وزارت خارجه فلسطین به مناسبت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان اظهار کرد: تنها زمانی امنیت و صلح برای زن فلسطینی ایجاد می‌شود که اشغالگری رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین خاتمه یابد.

صاحب‌خبر -

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین اظهار کرد، زنان فلسطینی در معرض انواع ظلم‌ها و خشونت‌های نیروهای رژیم صهیونیستی قرار دارند که شامل بازداشت اداری، قتل عمد و نابودی منازل، کوچ اجباری، آواره کردن خانواده‌ها و مصادره اراضی و عدم دسترسی به خدمات عمومی نظیر آموزش، کار، بهداشت و غیره و نیز تروریسم روزانه شهرک‌نشینان علیه آنهاست.

وزارت خارجه فلسطین می‌افزاید، مقامات اشغالگر مانع از دسترسی زنان فلسطینی به مراکز بهداشتی برای درمان، خدمات پیشگیرانه مقابله با کرونا می‌شوند که دلیل آن ایجاد موانع و بازرسی‌های نظامی اسرائیلی و سیاست‌های تبعیض‌نژادی و سیاست‌های محاصره در غزه است.

وزارت مذکور افزود: تعداد شهیدان زن فلسطینی از یک سپتامبر ۲۰۱۹ تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ به چهار زن و نیز تعداد زنان اسیر که همچنان در زندان‌های اشغالگر به سر می‌برند به ۴۳ اسیر می‌رسد که در شرایط سختی به سر می‌برند. آنها در معرض شکنجه، سوء رفتار و منع دسترسی به خدمات پزشکی هستند.

وزارت خارجه دولت فلسطین تاکید کرد: دولت فلسطین تلاش می‌کند انواع تبعیض‌ها علیه زنان و دختران فلسطینی را از بین برده و عوامل آن را بازخواست کند. دولت قصد دارد این کار را از طریق تدوین قوانین و سیاست‌گذاری‌هایی برای محافظت از آنها مقابل خشونت صورت دهد و تدابیر و اقدامات لازم برای حمایت از زنان و دختران را لحاظ کند.

منبع: ایسنا
سقوط شدید قیمت خودرو در بازار / پراید به کانال 90 میلیون برگشت + جدول قیمتها ریحانه پارسا کاملا لخت شد + فیلم18+ عکس جنجالی لیندا کیانی / گریم خاص لیندا کیانی حاشیه ساز شد مرد خوش اشتها با 6 همسرش در عروسی حاشیه ساز شد ! + تصاویر جنجالی رقص فریبا نادری فضای مجازی را تکان داد + ویدئو جنجالی رضا شیری ایران را ترک کرد! / پشت پرده مهاجرت او چیست ؟ کریم انصاری فرد فوتبالیست معروف کنار همسرش + تصلاویر دیده نشده تغییر چهره عجیب الناز شاکردوست! + عکس های دیده نشده آزاده صمدی یک شبه پیر شد ! + عکس باورنکردنی

برچسب‌ها:

نظر شما