شناسهٔ خبر: 44152746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مجوز شروع لیگ برتر فوتسال بازهم صادر نشد!

مرتضی احمدی

با اعلام سرپرست سازمان لیگ فوتسال، مجوز شروع مسابقات لیگ برتر احتمالا هفته آینده صادر می‌شود!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال هفته گذشته اعلام کرده بود تا روز پنجم آذر (امروز) برای صدور مجوز شروع مسابقات لیگ برتر منتظر می ماند و بعد از آن تصمیمات مقتضی را می گیرد.

با این حال امروز هم به پایان رسید و مجوز شروع لیگ فوتسال صادر نشد. 

در همین ارتباط آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال به سایت فدراسیون فوتبال گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی کلیه ارکان فدراسیون فوتبال از وزارت بهداشت و جلسات برگزار شده توسط کمیته پزشکی فدراسیون و عوامل ذیربط و همچنین پیرو مصاحبه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی که روز گذشته منتشر شده است، در روزهای آتی و به احتمال زیاد تا اواسط هفته آینده مجوز برگزاری مسابقات فوتسال کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از سوی وزارت بهداشت صادر خواهد شد.

بر این اساس، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون، داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال، دکتر توحید سیف برقی رییس کمیته پزشکی، پریا شهریاری معاون اجرایی دبیرکل و اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال راس ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه (دوازدهم آذر) برگزار خواهد شد.

جابری گفت: پس از این جلسه که تا پیش از آن مجوز برگزار مسابقات نیز صادر خواهد شد، برنامه مسابقات فوتسال کشور را اعلام خواهیم کرد.

نظر شما