شناسهٔ خبر: 44152472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه خاتم مطرح کرد:

پیگیری در بازار سرمایه از روش های قرارگاه خاتم برای تامین منابع مالی اجرای پروژه ها

اعظم قهرمانی

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: پیگیری در بازار سرمایه از روش های قرارگاه خاتم الانبیاء برای تامین مالی جهت اجرای پروژه ها است.

صاحب‌خبر -

سردار سعید محمد در جمع خبرنگاران در بجنورد با تاکید بر اینکه قرار گاه خاتم اجرای هیچ پروژه ای را تعطیل نمی کند و در سخت ترین شرایط پروژه ها را انجام می دهد، اظهارکرد: ضمن اینکه اخیرا قرارگاه خاتم روش های تامین مالی را از بازار سرمایه پیگیری می کند، پروژه های خوبی را در بازار فرا بورس برای تامین این منابع معرفی کرده است که یکی از این پروژه ها، پروژه حرم تا حرم بود.

وی افزود: این روش را توسعه می دهیم که نقدینگی سرگردان موجود در بازار که معمولا کشور را نیز دچار مشکل می کند و این نقدینگی ها معمولا به سمت بازار کاذب می رود، برای ظرفیت تولید و سرمایه را فراهم کنیم و با روش هایی که اتخاذ می کنیم این منابع را از بازار کاذب به سوی بازار تولید هدایت کنیم که هم مشکل کشور حل شود و هم اجرای پروژه های زیرساختی کشور جلو رود.

محمد در ادامه تصریح بر اینکه راهکار قرارگاه خاتم نگاه به داخل است، ادامه داد: ظرفیت و منابع خیلی خوبی در کشور و نقدینگی خوبی نیز نزد مردم وجود دارد که با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب می توان آن را برای اجرای پروژه ها استفاده کرد.

وی تاکیدکرد: با نگاه به داخل نه تنها تهدیدات نمی تواند مشکل ساز شود بلکه می توان آن را تبدیل به فرصت کرد.

به گفته وی در حال حاضر ۲۸۶ پروژه توسط این قرارگاه در حال اجرا است.

انتهای پیام

نظر شما