شناسهٔ خبر: 44151886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مسیحیان ارامنی شمال ایران: هر وقت نیاز به کمکی بوده بسیجیان پشتیبان شهروندان مسیحی ارمنی بوده‌اند

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: درباره مسیحیان ارمنی در کشور باید تاکید کنم که ما هر وقت نیاز به کمکی بوده، بسیجیان پشتیبان شهروندان مسیحی ارمنی بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج پدیده‌ای است که محدود به زمان نیست و ما از زمان پیروزی انقلاب و صدور فرمان تشکیل بسیج توسط امام(ره) تاکنون در عرصه‌های مختلف شاهد آثار و برکات آن بوده و هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر بسیج پدیده‌ای چند وجهی و چند بعدی و چه در عرصه نظامی‌ و چه در عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارد و پشتیبان ملت است.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: ما در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که بسیجیان ما با همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها جلوی دشمن بعثی که مورد حمایت صددرصدی استکبار جهانی بود ایستادند و از این مملکت دفاع کردند.

شاوردیان خاطرنشان کرد: پس از جنگ برای سازندگی نیز ما نقش پررنگ بسیج را می‌بینیم و اردوهای جهادی این نهاد انقلابی در سال‌های اخیر خود نماد برجسته دیگری از خدمت‌رسانی این نهاد به مردم است.

وی افزود: در ماجرای کرونا نیز بسیجیان ما با تمام توان در خدمت مردم بودند و ما شاهد هستیم که در این عرصه نیز با ضدعفونی کردن سطح شهر و ارائه خدمات به مردم چه خدمت بزرگی برای جلوگیری از گسترش این ویروس به مردم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس در پایان گفت: بسیجیان ما بدون چشمداشت مادی همواره به کمک ملت شتافته‌اند و این واقعا ارزشمند و ستودنی است و در مورد مسیحیان ارمنی در کشور نیز، ما هر وقت نیاز به کمکی بوده، بسیجیان پشتیبان شهروندان مسیحی ارمنی بوده‌اند و هر کمکی که از دستشان برمی‌آمده انجام داده‌اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظر شما