شناسهٔ خبر: 44151604 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

خدمت گزاری به مردم در کسوت بسیجی، بهترین نوع خدمت است

همزمان با زاد روز میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج، معاون فضای مجازی با همکاران بسیجی شاغل در معاونت دیدار و گفتگو کرد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی معاونت فضای مجازی ، غلامرضا نوری در این دیدار طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در رسانه ملی گفت : خدمت گزاری به مردم در کسوت بسیجی ، بهترین نوع خدمت است که قدر آن را باید دانست و شکر گزار الطاف الهی بود.

معاون فضای مجازی ، توصیف بسیج به شجره ی طیبه را تعبیری بلند دانست که باعث تمایل و جذب جوانان به فرهنگ بسیجی در هر عصر و زمانی شده است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، سند راهبردی جوانان و نسل آینده انقلاب برای تداوم مسیر پیشرفت و عزت ملت ایران است، افزود : بسیج به عنوان هسته سخت و پیش برنده ی نظام اسلامی باید برنامه هایش بیش از هر نهاد دیگری، منطبق با آرمان ها و اهداف بیانیه ی گام دوم انقلاب باشد.

معاون فضای مجازی در پایان با اشاره به وظایف همکاران بسیجی شاغل در معاونت خاطر نشان کرد : امروز سه وظیفه مهم بر عهده‌ی ماست:

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

نخست آنکه تلاش کنیم فضای انقلابی و کار مومنانه در معاونت حفظ شود و هیچگاه از آن غافل نشویم.

دوم، سعی کنیم در سازمان صدا و سیما ، فرهنگ شهادت و ایثار را به عنوان وجه تمایز تفکر بسیجی زنده نگه داریم لازم به ذکر است در حاشیه این جلسه، صفحه ی شهدای رسانه ملی در سامانه yadgah.ir رونمایی شد و در این صفحه با همکاری مدیریت امور ایثار گران و نیز مرکز بسیج سازمان علاوه بر مشخصات شهدای مذکور ، مختصری از زندگینامه ، وصیت نامه و دیدگاه دیگران در مورد شهید مذکور اشاره شده است . همچنین مهندس حمیدرضا ملاموسی زاده فرمانده بسیج این حوزه، گزارشی از فعالیت همکاران بسیجی معاونت ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما