شناسهٔ خبر: 44149756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

توزیع بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان/ ۴۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مالی به کمک بسیجیان آزاد شدند

حجت الاسلام جلیلیان از آزادی ۴۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مالی در کرمانشاه به کمک بسیجیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: بیش از 40 سال از انقلاب گذشته که در این مدت بسیج نقش تعیین کننده داشته و در حال حاضر هم در بحث ویروس کرونا فعالیتهای مهمی انجام داده است.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و سران کشور خاطر نشان کرد: مهمترین مشکل مردم مسئله معیشتی و اقتصادی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: واقعاً اگر بخواهیم در این جنگ اقتصادی در مواجه با دشمن موفق شویم نیاز به تفکر بسیجی داریم یعنی شبانه روز باید کار کنیم و مسائل داخلی و تحریم ها را می توانیم در آینده مدیریت کنیم اگر تفکر بسیجی داشته باشیم.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه موفقیت در عرصه نظامی را مرهون تفکر بسیجی هستیم، ادامه داد: اینکه مرعوب دشمن نباشیم و نگاه به بیرون نداشته باشیم به دلیل تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه به اعتقاد کارشناسان بیش از 70 درصد مسائل و مشکلات مربوط به داخل کشور است، عنوان کرد: ما بحث مذاکره را تجربه کردیم اما نتیجه مثبتی نگرفتیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: در حال حاضر آمریکا خودش گرفتار است، کشوری که ادعای دموکراسی میکند الان انتخابات خودشان را قبول ندارند و متهم به تقلب میدانند، تبعیض نژادی دارند، مردم آگاه باشند کشورهای غربی را مدینه آمال ندانند و کشورهای اسلامی بدانند مسلمان بودن عزت است.

این مسئول ادامه داد: چهره نقاب زده آمریکا (چه دموکرات و چه جمهوریخواه) برای ما روشن شده است.

وی به فعالیتهای بسیج اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 200 هزار بسته معیشتی به ارزش 51 میلیاردریال بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام جلیلیان خاطر نشان کرد:  41 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مالی به کمک بسیجیان آزاد شده اند و در قالب طرح یک مسجد یک حقوقدان،  16 هزار مورد مشاوره حقوقی رایگان در 76 مسجد استان ارائه شده است.

همچنین در قالب طرح شهید همدانی احداث 3 سوله ورزشی توسط بسیج سازندگی با مشارکت سازمان تربیت بدنی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین 10 واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی به مددجویان بهزیستی اهدا شده است.

 حجت الاسلام جلیلیان افزود: توزیع 50 هزار ماسک رایگان با همکاری بسیج اصناف، توزیع 50 کیسه آرد رایگان بین روستاییان نیازمند, اهدا لوازم التحریر, از دیگر اقدامات بوده است.

وی بیان کرد: همچنین 55 نفر از روحانیون و طلاب بسیجی در قالب کمک پرستار برای کمک به بیماران کرونایی اعزام شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه همچنین از اختصاص 60 تخت به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در نهایت هدف بسیج در عرصه سلامت، امنیت، اقتصادی و فرهنگی لبیک به ولایت است.

انتهای پیام/

نظر شما