شناسهٔ خبر: 44149606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد;

عودت بیش از ۳ هزار خودرو به شهر‌های مبدا در مبادی ورودی استان ایلام

سردار یاری گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ، ۳ هزار و ۱۰۰ خودرو توسط مأموران پلیس به شهر‌های مبدأ برگشت داده شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: همزمان با اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور ، اقدامات درون سازمانی از جمله توزیع مواد ضدعفونی کننده ، ماسک ، دستکش و دیگر اقدامات برای کاهش زنجیره کرونا در محیط‌های انتظامی انجام شد.

او با بیان اینکه کلیه تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان توسط کارکنان پلیس در ایست و بازرسی ها، پاسگاه‌های پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی و خروجی و سطح شهر‌های استان کنترل و رصد می‌شوند، افزود: در همین راستا با گذشت ۴ روز از اجرای این طرح ، ۳ هزار و ۱۰۰ خودرو از ۷ نقطه ورودی استان برگشت و ۱۵۰۰ خودرو اعمال قانون شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: اجرای طرح محدودیت تردد خودرو‌ها از تاریخ یکم لغایت ۱۴ آذر ماه امسال و طی ۲ مرحله در حال اجرا است.

 یاری مطرح کرد: تمام محورها ، مبادی ورودی و خروجی استان تحت کنترل دقیق و مستمر پلیس قرار دارد و در سطح شهر‌ها نیز نظارت بر استفاده از ماسک توسط سرنشینان خودرو‌ها توسط ماموران پلیس راهور و دوربین‌های کنترل ترافیک انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه طرح کنترل وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در حال اجرا است، ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در ورودی و خروجی شهرستان بنا بر تشخیص کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی ، وسیله نقلیه و افراد مشکوک جهت انجام آزمایشات مربوطه و ضدعفونی به مرکز درمانی مشخص شده هدایت می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در محور‌های ورودی و خروجی مرکز استان تیم‌های پلیس راه و پلیس راهور برای نظارت بر تردد‌ها حضور مستمر دارند، گفت: تعداد ۲۷ دوربین ثبت تخلفات رانندگی نیز در محور‌های مواصلاتی سطح استان ، به صورت شبانه روزی فعال هستند و خودرو‌های متخلف توسط این دوربین‌ها ثبت و اعمال قانون می‌شوند.

او افزود: انتظاری که از مردم می‌رود این است که خود را موظف به رعایت نکات بهداشتی کرده و از برگزاری هر گونه مراسم تجمع از جمله عروسی در خانه باغ ها ، پارکینگ‌ها و همچنین مجالس ختم و آرامستان‌ها برای حفظ سلامت خود و اطرافیانشان خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

نظر شما