شناسهٔ خبر: 44149359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم خراسان جنوبی علی رغم مشکلات اقتصادی جلودار صف ایثار هستند

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی با وجود مشکلات فراوان اقتصادی، جلودار صف ایثار و کمک رسانی‌ هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست آغاز گام سوم کمک‌های مؤمنانه با اشاره به ابعاد مختلف خدمت رسانی بیان کرد: وقتی نیازی از انسانی رفع شود امدادرسان علاوه بر اجر اخروی، لذت معنوی می‌برد.

وی با بیان اینکه مهمترین زاویه خدمت و صدقه به نیازمندان جلب رضای الهی است، اظهار کرد: بر اساس روایتی از بزرگان، سه عامل اعم از لقمه حلال، نماز اول وقت و گره گشایی از نیازمند در رسیدن به قرب الهی موثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین روزی حلال قلب را نورانی کرده و چشم بصیرت انسان را باز می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت کمک به محرومان و رفع نیازمندی‌های مستمندان بیان کرد: مسئولان نسبت به شرایطی که برایشان فراهم شده باید شکر گذار بوده، از فرصت خدمت به مردم و نیازمندان استفاده کنند و این را ارزان نفروشند.

آیت الله عبادی با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه، بیان کرد: با توجه به شرایط پیش رو، مسئولان برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه جزو فرماندهان جهاد اقتصادی در مقابل بدترین نوع دشمن بشر هستند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در زمینه‌های مختلف موفق عمل کرده است، اظهار کرد: با توجه به عملکرد مطلوب این مجموعه، بسیج پیروز فرداها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنگ فعلی دشمن بیان کرد: در جنگ اقتصادی در مقابل دشمنان بشریت هستیم که کشورها را نابود کرده و مردم را می کشند.

وی با بیان اینکه این لیبرال دموکراسی، شاخه غرب وحشی است، افزود: اما در نقطه مقابل، مردم نظام جمهوری اسلامی هستند که با وجود همه مشکلات و تحریم‌های اقتصادی در ایثار، از خودگذشتگی و کمک به نیازمندان پیشرو هستند.

نظر شما