شناسهٔ خبر: 44148340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از توزیع بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی در استان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: ۹ هزار و ۹۳۵ تن کالای اساسی از جمله برنج، شکر، روغن، گوشت قرمزمنجمد و مرغ منجمد در طول ۸ ماه امسال توزیع شده است.

او افزود: با توجه به افزایش تقاضا در بازار از محل ذخایر موجود، برنج، شکر، روغن، گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد توزیع گردیده و عرضه برخی از این اقلام از جمله مرغ منجمد، روغن نباتی، برنج و ... در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و صنوف منتخب در مناطق کم برخوردار همچنان ادامه دارد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان اردبیل از انجام بازرسی واحد‌های توزیعی، تولیدی و خدماتی در سطح استان خبر داد و گفت: بازار و پایش کالا‌های ضروری و مورد نیاز مردم به صورت کامل توسط کارشناسان و بازرسان این سازمان رصد می‌شود و اجازه هیچگونه تخلف و تخطی از قیمت‌های مصوب به افراد سودجو و فرصت طلب داده نخواهد شد.

صادقی بیان کرد: شهروندان باید در جا‌هایی که تخلف محرز است و متصدیان واحد‌های صنفی در شرایط سخت معیشتی اقدام به گرانفروشی و احتکار و سایر تخلفات صنفی را مرتکب می‌شوند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صمت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن با متخلفین صنفی برخورد شود و بر سر در چنین واحد‌هایی پلاکارد تخلف آن واحد نصب شود تا تخلف چنین واحد‌هایی بر همگارن آشکار شود.

او افزود: جلساتی که با حضور معاونت فرمانده سپاه حضرت عباس استان و فرمانده بسیج اصناف برگزار شد مقرر گردید بسیجیان در بازرسی‌ها پای کار بیایند تا به لحاظ کثرت واحد‌های صنفی در سطح استان، صنوف سایه نظارتی را حس کنند و با نظارت بیشتر و مستمر بر صنوف تخلفات صنفی در سطح استان کنترل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مسئله تنظیم بازار موضوع بسیار مهمی است و در این راستا با توجه به اهداف و رسالت سازمانی و اینکه رفاه مردم یک اصل مهم است به همین دلیل اقدامات مربوط به تنظیم بازار با جدیت پیگیری می‌شود و مسائل مختلف از طریق کارشناسان سازمان تحلیل و علت‌یابی و برای رفع مشکلات از طریق سازمان صمت استان اقدام لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

نظر شما