شناسهٔ خبر: 44148070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه نهاوند:

مردم به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند

امام جمعه نهاوند، گفت: مردم به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن عرض تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امام حسن عسگری (ع) مردم را در آخر زمان بیش از هر امام دیگری به خواندن نماز توصیه کرده است علت آن هم این است که دین داری و محافظت از دین در این زمان بسیار سخت است.

وی افزود:  در جایی دیگر امام حسن عسگری (ع) مردم را به توسل به خداوند ، مقاومت در برابر انجام واجبات و ترک منکرات و همچنین انتظار فرج دعوت می نمایند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه کسی از خیر دنیا و آخرت بهرمند است که به این توصیه ها توجه نماید، تصریح کرد: امروز همه ما ملزم به رعایت موارد بهداشتی خصوصأ زدن ماسک هستیم ولی پزشکان و پرستاران باید لباس های مخصوص و محدودیت های خیلی بیشتری در بیمارستان ها فعالیت نمایند زیرا محیط آلوده تر است و این همان چیزی است که امام یازدهم مردم را در آخرزمان که شرایط سخت تر است به دین داری و حفظ آن دعوت می نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما